1394-10-13 17:30
2810
0
25528
حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در گرگان :

در فتنه 88 یک زن بدکاره 500 نفر را هر روز به خیابان می آورد

وزیر سابق اطلاعات در گرگان گفت: شکی نیست کسی که امام را ندیده و حرفهایش را نشنیده با شنیدن این خاطرات به گمراهی می افتد و کلام امام نیز تحریف می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران و وزیر سابق اطلاعات در همایش ولایت و بصیرت با موضوع "نفوذ زمینه ساز فتنه" که امشب (یکشنبه 13 دیماه) در حوزه علمیه امام صادق (ع) برگزار شد اظهار کرد: مقام معظم رهبری از 14 خرداد به اینطرف هشدارها و اعلام خطرهایی در رابطه با معماری امام (ره) و اصول مسلمه انقلاب که امام ان را طراحی کرده بود  و خط و ابزاری که برای این تحریف تعریف شده بود بکار گرفته و آن بحث نفوذ است .

ملت ایران اگر راه امام(ره) را گم کند یا غفلت کند و یا عمدا کنار بگذارد ، سیلی خواهد خورد

مصلحی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی 14 خرداد امسال که نقطه عطف و رویکرد جدیدی در سخنان ایشان بود هشدار سنگینی داد که شاید در طول زعامت ایشان و حتی فتنه 88 نیز این چنین هشداری از ایشان ندیدیم و آن این بود که گفتند : ملت ایران اگر راه امام(ره) را گم کند یا غفلت کند و یا عمدا کنار بگذارد ، سیلی خواهد خورد.

وی با اشاره به برخی سخنان در مورد امام راحل (ره) گفت : باید مشخص شود که چرا برخی افراد به طور واضح و با کلمات صریح به روش امام (ره) نمی پردازند و فقط به گفتن خاطره اکتفا می کنند ، شکی نیست کسی که امام را ندیده و حرفهایش را نشنیده با شنیدن این خاطرات به گمراهی می افتد و کلام امام نیز تحریف می شود.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: بحث غفلت نیز متعلق به نسل اول و دوم انقلاب است که امام را دیده اند و سخنانش را شنیده اند اما از آرمانها و راه و روش وی غافل شدند و این نفوذ است که چنین مسیری را ایجاد می کند که تحریف و غفلت ایجاد شود و در فتنه 88 نیز مواردی را در این زمینه داشتیم .

حجت الاسلام مصلحی افزود: نفوذ در طول 37 سال گذشته در دروه های مختلف با وضعیتهای گوناگون وجود داشته اما واقعیت اینست که سیستم های اطلاعاتی دشمن در فتنه های گوناگون بعد از انقلاب شکست خورده که از آن جمله می توان در فتنه بنی صدر ، فتنه منتظری ، فتنه جغرافیایی و مرزی و خیلی دیگر از فتنه های سنگینی که برملا نشده اما طراحی شده بود اشاره کرد .

وی بیان داشت: یکی از این مقولات که دشمن به شدت پیگیری می کرد بحث جمعیت بود که آمدند گفتند فرزند کمتر و زندگی بهتر و با فراخوان مقاله در دانشگاه ها نزدیک به 1000 مقاله با اهداف مشخص جمع آوری شد و بعد با استفاده از همان مقالات تصمیم به بهم زدن وضعیت جمعیتی کشور کردند .

023

نفوذ موردی و نفوذ جریانی:

مصلحی نفوذ را در دو عرصه موردی و جریانی تفکیک کرد و اشاره داشت : در نفوذ موردی شخصی به عنوان عنصر هدف یا جاسوس بر رویش کار می شود و بعد به او ماموریت می دهند که مثلا دانشمندان هسته ای را ترور کند و در ادامه نیز ترور شخصیتی را بکار می گیرد یعنی شخصیتهای تاثیرگذار و مرجع را بی حیثیت می کنند .

وی با اشاره به مقوله التقاط اضافه کرد: سازمان جاسوسی انگلیس یعنی MIX روی این قضیه یعنی التقاط خیلی قوی و سنگین کار کرده و در بدنه تاریخ در هر عصری و در هر مذهب و دین و قومیتی یک جریان التقاطی راه انداخته تا در مقاطع حساس از آنها بکارگیری کند .

این مقام دولت سابق یادآور شد: نظیر این اقدامات وهابیت را در عربستان داریم و انجمن حجتیه در ایران و با همین حربه هست که التقاط وارد شخصیتها می شود و براحتی هم نمی توان با ان مقابله کرد چون چیزی مشخصی نیست و توی دولت قبلی هم بودند و می گفتند که چرا با آنها مقابله نمی کنید و ما می گفتیم اگر بخواهیم بخاطر التقاط فکری کسی را دستگیر بکنیم باید خیلی ها را بگیریم .

حیدر مصلحی با بیان اینکه ام ای سیکس ، موساد و سیا در دنیای اسلام سنگین کار می کنند و به نوعی تقسیم کار کرده اند تصریح کرد: داعش 25 سال پیش در شمال عراق توسط گروهی از اهل سنت تحت عنوان نهضت دولت اسلامی عراق و شام شکل گرفت که این در ابتدا یک حرکت خوب بود اما آمریکایی ها وقتی عراق را گرفتند آنها را دستگیر کرده و در زندانی در بصره تحویل انگلیسی ها دادند .

وی ادامه داد: انگلیسی ها نیز روی آنها کار التقاطی و فکری کرده و یواش یواش دیده شد که برخی از آنها بعد از ظهر از زندان آزاد شده و در خیابانهای بصره قدم می زنند و بعد مشخص شد که انگلیسی ها قشنگ روی اینها کار کرده اند و آنها را آماده یک درگیری قومی و مذهبی نمودند .

استراتژی ام آی سیکس چه بود؟

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران اذعان کرد: سرویس جاسوسی انگلیس در ابتدا روی خواص کار و از آنها استفاده می کند چون این حوزه یکی از تاثیرگذارترین حوزه های است که ممکن است در محاسبات خود اشتباه کند. در فتنه 88 سفارت انگلیس 250 کارمند داشت اعم از 200 ایرانی و 50 انگلیسی که از فردای فتنه همه این 250 نفر در سراسر کشور پخش شدند و شب قبل طراحی می کرند که فردا پیش کدام خواص بروند و چه حرفی به او بزنند .

 حجت الاسلام والمسلمین مصلحی افزودند: این افراد با نفوذ در خواص آنها را از لحاظ محاسباتی دچار اشتباه می کردند و البته ما وقتی این موارد را به برخی خواص می گفتیم که فردا می خواهند این حرفها را به شما بزنند لذا مراقب خودتان باشید قبول نمی کردند و البته زمین خوردند ، یکی از این آقایان که سفیر انگلیس می خواست او را ببیند را گفتیم ، گفت که شما کار خودتان را بکنید و ما هم کار خودمان و نهایتا دیدیم که چه شد.

 آوردن اراذل و اوباش به کف خیابان

وی ادامه داد: استراتژی دوم آوردن اراذل و اوباش به کف خیابان است ، کودتای 28 مرداد با شعبان بی مخ ها و فاحشه ها همراه شد و در فتنه 88 نیز وقتی ما یکی از چهارراه ها که هر روز شلوغ می شد را در رصد گرفتیم مشخص شد که یک فاحشه ای که در خارج بود به تهران آمده و 500 نفر را با پول اجیر می کرد و هر روز به کف خیابان می آورد که اسناد آن موجود است .

 مصلحی با اشاره به تیتر برخی روزنامه های زنجیره زمان اصلاحات و برخی روزنامه های امروزی مبنی بر رفتن امام و افکارش به موزه ها تصریح کرد: اینها التقاط فکری است که می خواهند جامعه را منحرف کنند ، موسسه رند و بروکینگز چندی قبل فاش کرد که در فتنه قبلی ما در بحث تحت تاثیر قرار دادن نخبگان در ایران فقط سراغ دانشگاه رفتیم و اشتباه کردیم ، ما باید سراغ حوزه ها نیز می رفتیم .

 وی با اشاره به اینکه یک افسر انگلیسی مسئول دفتر یک مرجع در نجف بود عنوان کرد: این قدر این فرد مورد اعتماد بود که هیچ کس نمی دانست اما وقتی که بعد از تحولات در این شهر رژه رفت همه فهمیدند که او افسری انگلیسی است .

 تمدن نوین اسلامی شکل گرفته است

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنان 17 ربیع اذعان داشت که اسلام ناب محمدی شعار امام (ره) بود و در مقابل آن اسلام آمریکایی قرار داشت لذا استکبار نمی تواند ببیند که در منطقه علیه وی دولتی تشکیل شده است ، شما شک نکنید تمدن نوین اسلامی شکل گرفته است ، علمی که از سرزمین ما روزی به تاراج بردند و بعدها پز آن را به ما می دادند امروز دارد بر می گردد .

065

 مصلحی با بیان اینکه آنچه که در کشورهای غربی تحت عنوان پیشرفت مطرح می شود 80 درصد تکرار علم است گفت : در اعترافات همفر جاسوس معروف انگلیسی در ایران آمده که ما سرمایه های مسلمانان را که از آن غافل بودند از کنج خانه ها و زیر زمینها جمع کردیم و در هند دپو کردیم و بعد به لندن انتقال دادیم و آن سرمایه ها کتابهایی بودند که علوم را در خود جای داده بودند.

 وزیر سابق اطلاعات گفت : بوعلی سینا یک دانشمند و پزشک ایرانی است اما می بینیم در کنار قبر وی در همدان ترجمه انگلیسی به فارسی وی را به فروش می رسانند و این برای ما درد است اما امروز با مقوله انقلاب اسلامی یک دگرگونی در دنیا بوجود آمده و یک اعتمادی در بین نخبه ها و علمای مسلمان پیدا شده است .

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه دشمن داعش و النصره و ... را برای جلوگیری از شکل گیری این تمدن نوین اسلامی پایه ریزی کرده خاطرنشان کرد: این افرادی که می گویند به پیامبر سلام ندهید چون او سالهاست که مرده چطور به این افراد که آماده عملیات انتحاری هستند می گویند که اگر این شیعه را بکشی چند لحظه بعد در بهشت با پیامبر افطار می کنی؟

 پایان قسمت اول ...

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.