1394-04-26 18:45
5053
8
17732
امام جمعه شهر فراغی :

عید روز جمعه مردود است / آنهایی که ادعا کردند ماه را دیدند خیال بافی کردند / کسانی که جمعه را روزه نگرفتند باید قضا بگیرند

آخوند قربانپور در خطبه های نماز جمعه شهر فراغی گفت: اعلام عید فطر برای روز جمعه مردود بوده و این روز پایان ماه مبارک رمضان بوده است .

به گزارش گلستان ما ؛ الحاج احمد آخوند قربانپور امام جمعه شهر فراغی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر اعلام عید فطر برای امروز را مردود دانست و امروز را سی اُم ماه مبارک رمضان و پایان آن اعلام کرد .

وی افزود : آنهایی که ادعا کردند ماه را دیدند خیال بافی کردند و این مساله دروغی بیش نیست .

امام جمعه شهر فراغی در ادامه عنوان کرد : کسانی که امروز ( جمعه ) را روزه نگرفتند باید قضای آن را بگیرند .

این در حالی است که آخوند قربانپور در روزهای گذشته نیز در گفتگو با کلاله خبر عنوان کرده بود : مبنای اعلام عید فطر در بین اهل سنت تایید مقام معظم رهبری است و زمان عید فطر از طریق رسانه و منابع رسمی پس از تایید دفتر مقام معظم رهبری اعلام خواهد شد و در این خصوص ستادهای استهلال و اکیپ های رویت ماه با دقت کامل در نقاط مختلف کشور فعال می باشند .

انتهای پیام/

مطالب مرتبط :

همه حواشی اعلام عید فطر در میان ترکمن های گلستان / یک عید فطر با 3 فتوای متفاوت !

آخوند قربانپور : عید فطر برابر تایید مقام معظم رهبری اعلام می شود / میزان فطریه اهل سنت معادل 3000 تومان است

عامل اصلی اختلاف بر سر اعلام زمان عید فطر چیست ؟

بیانیه ستاد استهلال اهل سنت گلستان / اعلام عید سعید فطر را به عهده ولی فقیه می دانیم

بعضی ها اعلام عید فطر را با شبکه های ماهواره ای و کشورهای همسایه هماهنگ می کنند ! / چطور هلال ماهی که با چشم مسلح دیده نشد با چشمان غیر مسلح رصد گردید !/ عید بدون نماز عید یعنی هیچ !

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

یاشار

سلام. بیانات و فرمایشات استاد قربانپور عین تاکید قرآن بر وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه است.من به عنوان یک دانشجوی علوم و معارف قرآنی از احساس وظیفه این مفسر ممتاز قرآن کریم بسیار ممنونم. بهلکه از گنبد

0
0
پاسخ
1394-04-27 15:42
حمیدی

آفرین بر حاج احمد جان آخوند قربانپور.حرف استاد حرف ما تورکمن ها است. ما از اختلاف و دو دستگی بیزاریم. ای کاش میشد در یک روز همه با هم نماز عید فطر میخواندیم.

0
0
پاسخ
1394-04-27 15:49
بردی زاده

ببخشید..... و جسارت نباشه من امروز در نماز عید با دقت به بیانات شیوای استاد قربانپور گوش دادم در بیانات ایشان کلمات «خیالبافی» و «دروغی بیش نیست» نبود. لطفا اصلاح شود .ممنون از سایت محبوب گلستان ارادتمندی از شهر فراغی

0
0
پاسخ
1394-04-27 15:55
کر

در بین آخوندهای ترکمن آقای قربانپور بار علمیش خیلی زیاده .

0
0
پاسخ
1394-04-28 01:59
رحیم

این خبر مورد تایید استاد احمد آخوند قربانپور نیست. برای اطلاع بیشتر به وب سایت حوزه به آدرس hatamalanbia.com مراجعه کنید.

0
0
پاسخ
1394-04-29 14:52
عبدالرحیم

این خبر مورد تایید استاد احمد آخوند قربانپور نیست. برای اطلاع بیشتر به وب سایت حوزه به آدرس Khatamalanbia.com مراجعه کنید.

0
0
پاسخ
1394-05-01 21:21
ترکمن

باسلام اقایان رحیم -عبدالرحیم -بردیزاده-کرو.. همه شما یک نفرهستید ونظرات شما هم برنامه ریزی شده است .خجالت هم خوب است. مردم خودشان میدانند چگونه ادمها را بشناسند لازم نیست برای تبلیغ هزینه کنید . وبدانید ترکمنها پیرو مقام معظم رهبری هستند . و تا اخر هم با مقام معظم رهبری خواهند بود .

0
0
پاسخ
1394-05-04 03:57

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.