1394-02-03 19:02
3496
9
13668
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده :

انتشار بیانیه بنام انصار حزب الله را تکذیب می کنم / بیانیه جعلی شیطنت مدعیان اصلاح طلبی است / عده ای از میتینگ سیاسی یاک 40 رای گدایی می کنند / جنجالهای سیاسی اصلاح طلبان مغایر شعار سال است

مسئول انصار حزب الله گلستان گفت : این بیانیه جعلی شیطنت جدید مدعیان اصلاح طلبی و فرار به سمت جلو با هدف انحراف افکار عمومی از ناکامی های دولت در تحقق وعده ها و شعارهای حل مشکلات معیشتی مردم باشد .

به گزارش گلستان ما ؛ در پی درج بیانیه منتسب به انصار حزب الله گلستان در این پایگاه خبری تحلیلی در روزهای گذشته ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن زاده مسئول این تشکل طی تماس تلفنی با مدیر سایت ، انتشار این بیانیه توسط انصار حزب الله گلستان را تکذیب کرد و توضیحات مهمی در این زمینه ارائه نمود .

دیدگاه ها و نظرات ارائه شده توسط حجه الاسلام و المسلمین حسن زاده در این گفتگو که در قالب متن منتشر شده انصار حزب الله گلستان نیز آمده است به شرح زیر است:

" به نظر می رسد صدور بیانیه جعلی بنام انصار حزب الله گرگان ، شیطنت جدید مدعیان اصلاح طلبی و فرار به سمت جلو با هدف انحراف افکار عمومی از ناکامی های دولت در تحقق وعده ها و شعارهای حل مشکلات معیشتی مردم باشد ، چون این جریان ، حیات سیاسی خود را در حال حاضر در جنجال های سیاسی و مظلوم نمایی می داند. 

عملکرد انصار حزب الله گلستان نشان از این واقعیت دارد که عقد اخوت با هیچ جریان و گروه سیاسی نبسته و از مسئولینی که تخلفی مرتکب شوند بر اساس فریضه واجب امربه معروف و مبتنی بر شرایط و مراتب فقهی آن تذکر می دهد .

انتقاد از روسای قوا و وزرا و حتی مسئولین امنیتی در موارد خاص نشان از این رویه شفاف  و قاطعانه است ، اما نکته حائز اهمیت اینکه همه این بیانیه ها با سربرگ و شماره و مهر رسمی روابط عمومی این تشکل منتشر و در وبلاگ و سایت رسمی انصار حزب الله نیز انعکاس می یافته است.

به نظر میرسد صدور بیانیه جعلی بنام انصار حزب الله گرگان ، شیطنت جدید مدعیان دروغین اصلاح طلبی و فرار به سمت جلو با هدف انحراف افکار عمومی از ناکامیهای دولت به اصطلاح راستگویان در تحقق وعده های انتخاباتی بویژه شعار حل مشکلات معیشتی مردم باشد . چون این جریان ، حیات سیاسی خود را در حال حاضر در جنجال های سیاسی و مظلوم نمایی می داند و این رویه مغایر با شعار سال مبنی بر همدلی و همزبانی با مردم است.

شایسته است حامیان گفتمان سازش و تحقیر ، بجای همدلی و همزبانی با شیطان بزرگ و خوشحالی در گرفتن عکس یادگاری با خانم اشتون و آقای کری و اعلام فتح الفتوح بودن مذاکره با دشمنان ملت ، وعده های انتخاباتی اقای روحانی را مرور نمایند.

البته جای تاسف اینکه مراسم سالگرد نمایندگان فقید استان گلستان به بستری برای جولان جریان سیاسی معلوم الحالی در گلستان تبدیل شده که همه ساله با سوء استفاده از بیت المال تمام اهتمامش تطهیر سران فتنه و حامیان آنها در گلستان است.

یکی دیگر از سوء استفاده ها از این مراسم نیز برگزاری میتینگ سیاسی برای کسانی است که وزن سیاسی و عقبه مردمی ندارند اما در این مراسم به دنبال گدایی رای هستند ؛ در دروغ و نفاقشان هم همین بس که در طول سال هیچ خبری از خانواده های بازماندگان عزیزان فقید هواپیمای یاک 40 نمی گیرند.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مجتبی محمدیان

احسنت بر آقای حسن زاده حق هم همین است البته طبیعی است از این جماعت کار اولشان نیستامان از این سیاسی کار و دغل بازی اینها..

0
0
پاسخ
1394-02-03 07:40
گرگان

خواهشا لطفا نکنید سانسورسانسور چیجوابیه رو سانسور نکنید...............وای به روزی که به گندد آزادی بیانعشق اصولگرایی خفتون کرده ولی یادتون باشه آزادی بیان هم یک اصله

0
0
پاسخ
1394-02-04 15:13

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.