1396-07-17 17:58
4210
0
45023
طنز؛

ماجرای یافتن گنج میلیاردی توسط یک فعال تلگرامی در چند اداره کل

چشم و همچشمی در ادارات کل باعث شده چند اداره کل دیگر هم با یک فعال تلگرامی ارتباط گرفته و چندین میلیارد پول به حساب این شخص واریز نموده و حسابش رو پر کنند!!!.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، آشکار شدن قرارداد یک اداره کل در استان گلستان با یک فعال فضای مجازی، چندی است که یکی از خبرهای داغ در استان گلستان به خصوص در بین اصحاب رسانه است. اکثر اصحاب رسانه که تا این زمان از پخش آگهی های دولتی به شکل انحصاری برخی رسانه ها گلایه داشتند، ناگهان با این قرار داد سنگین که بدور از چشم رسانه ها آنهم با یک فعال فضای مجازی بسته شده بود، مواجه شدند. امری که به هیچ وجه اصحاب رسانه انتظار آن را نداشتند.

طنزنویس راه اترک در همین خصوص می گوید: با یکی از صاحبان کانالی جدید در روستای ترناولی که دانش آموزانش هم هنوز در کانکس درس می خوانند، روبرو شدم که یک شبه چندین میلیارد پول به حسابش واریز شده بود.

او می گوید: از وی پرسیدیم که این گنج که پیدا کرده ای چگونه بود و از کجا؟

فعال فضای مجازی هم در پاسخ طنزنویس ما گفت: فعال فضای مجازی اگر بخواهد با کار خبرنگاری زندگی سر کند که باید زندگی ساده ای داشته باشد برادر ما این گنج را از صدقه سر مالک تلگرام که شاید خودش هم تا کنون از این ترفندش استفاده نکرده است، به آن رسیدیم.

طنزنویس ما از او پرسید که ای گنجور بزرگ روش را بگو شاید خبرنگاران طبقه متوسط ما هم به نوایی برسند.

فعال مجازی در پاسخ گفت: باید شاگردی استاد اعظم را اولا به جان بخری و ثانیا از روش منبر بخر، جایزه ببر استفاده کنی.

طنزنویس ما از او پرسید، این دیگر چیست؟

و فعال فضای مجازی گفت: مگر نشنیدی که می گویند: خیلی ها آنچه می بینند در فضای مجازی را باور می کنند اگر چه دروغ باشد.

طنزنویس ما گفت: خوب!!

فعال مجازی گفت: خوب به جمالت برادر جان، منبر خریدیم و برخی برای خودشیرینی خودشان هم که شده به ما رجوع کردند و خواستند که ما آنها را به دیگران نشان دهیم و ما هم دیدیم که تنور داغ است و خوب نانمان را چسباندیم و مابقی ماجرا.

طنزنویس ما گفت: مگر ماجرا ادامه هم دارد؟

فعال مجازی گفت: چرا که ندارد، در فضایی که امروز خیلی از رفتارهای زن و مرد قاطی و پاتی شده ، چشم و همچشمی در ادارات کل هم زیاد می شود و چند اداره کل دیگر هم با ما ارتباط گرفتند و پول هایشان را واریز کردند و حساب ما را هم پر!!!
القصه هم اکنون طنزنویس ما قصد تصفیه با سایت را دارد تا بلکه بتواند با فعالیت در فضای مجازی، نان روغنی خوبی برای خود پخته باشد مبادا که گرسنه از دنیا برود.

آخرین مطلب طنزنویس تصفیه کرده با راه اترک

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.