1396-06-09 16:27
1169
0
43461
وزیر ارتباطات:

برخورد قاطع با کم فروشی شرکت های ارائه خدمات اینترنتی/ اتصال۲۳هزار روستای کشور به اینترنت پرسرعت/ 100 هزار شغل توسط وزارت ارتباطات ایجاد می شود

وزیر ارتباطات گفت: چنانچه به این نتیجه برسیم که کم فروشی در شرکت های ارائه خدمات اینترنتی وجود داشته برخورد قاطع خواهیم کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از صبح زاگرس ، برنامه درمسیر توسعه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شبکه استانی دنا شب گذشته برگزار شد.

وزیر ارتباطات و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه به تشریح برنامه ها و زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات و برنامه های دولت می پردازند.

آذری جهرمی درگفت و گوی زنده خبری به پیشرفت های کهگیلویه وبویراحمد در حوزه فناور اطلاعات اشاره کرد و گفت: رتبه ارتباطات کهگیلویه و بویراحمد از ۲۷ به ۱۵ کاهش یافت.

وی بیان کرد: از مجموع 17 شهر استان کهگیلویه وبویراحمد 14 شهر آن زیرپوشش کامل اینترنت پرسرعت نسل های سوم و چهارم قرار گرفته اند و سه شهر سرفاریاب، چیتاب و لوداب نیز در برنامه سال جاری هستند.

آذری جهرمی ابراز داشت: برنامه های خوب دولت یازدهم با شتاب لازم درحال اجراست و توسعه خدمات ارتباطی دراستان ها ازجمله کهگیلویه وبویراحمد ادامه دارد.

وی به پوشش ۲۳هزار روستا از اینترنت پرسرعت خبرداد و تصریح کرد: طرح های خوبی درهفته دولت درکشور ودر کهگیلویه وبویراحمد بهره برداری شد واین روند تقویت خواهد شد.

آذری جهرمی جذب سرمایه گذاری شرکت های بزرگ و فعال درحوزه بین الملل وشکوفایی ظرفیت های این بخش برای رونق کسب و کار و اشتغال از راهبردهای دولت و وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات بامحور تقویت بخش خصوصی است.

وزیر ارتباطات در شبکه استانی کهگیلویه وبویراحمدافزود: چنانچه به این نتیجه برسیم که کم فروشی در شرکت های ارائه خدمات اینترنتی وجود داشته برخورد قاطع خواهیم کرد.

آذری جهرمی گفت: البته شکایت ها و گلایه ها توسط مردم فراوان بدست ما رسیده و مردم به شدت خواهان سامان دادن وضع موجود در زمینه کم فروشی برخی خدمات این حوزه هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: این وزارتخانه 100 هزار شغل با کمک و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ایجاد خواهد کرد.

آذری جهرمی افزود: رویکرد اصلی وزارت ارتباطات کاهش فاصله طبقاتی و دیجیتالی است.

وی ابراز داشت: 23 هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور در دولت یازدهم به اینترنت پرسرعت متصل شده و تا پایان برنامه ششم روستاهای باقیمانده به این حوزه زیرساختی اتصال می شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.