1393-12-29 09:35
1975
0
12183
بر سر حضور آزمون و جهانبخش در تیم ملی امید رخ داد؛

جدال کفاشیان و کی‌روش منجر به خداحافظی سرمربی پرتقالی از تیم ملی شد!

رئیس فدراسیون فوتبال از خداحافظی با سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از دو دیدار دوستانه با سوئد و شیلی خبر داد و گفت باید به دنبال یک مربی جدید برای هدایت تیم ملی فوتبال باشیم.

به گزارش گلستان ما، کی‌روش از تیم ملی کناره گیری کرد علی کفاشیان از توافق با کارلوس کی ‌روش برای حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم ملی امید خبر داد و اعلام کرد که کی‌روش از تیم ملی جدا می‌شود.

کفاشیان اظهار داشت: کی‌روش فقط در دو بازی دوستانه پیش رو مقابل سوئد و اتریش روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند و پس از آن باید به دنبال یک مربی جدید برای هدایت تیم ملی فوتبال باشیم.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که آیا وی پس از انجام این دیدارها به ایران بازمی‌گردد، گفت: بله، کی‌روش برای تسویه‌حساب و صحبت‌های نهایی به ایران باز خواهد گشت.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال گفت: باید در این رابطه فکر کنیم و سپس مذاکره کنیم مربی بعدی را با توجه به اینکه مسابقات مقدماتی جام جهانی نزدیک است باید زودتر انتخاب کنیم.

کفاشیان درباره صحبت‌های وزیر ورزش گفت: صحبت‌های وزیر را کامل شنیدم و گویا کی‌روش هم این صحبت‌ها را به صورت کامل شنیده است و اطلاعات کاملی در این خصوص داشت.

به گزارش هدانا، سرمربی پرتغالی تیم ملی مخالف حضور آزمون و جهانبخش در تیم ملی امید بود و پیش‌تر اعلام کرده بود که در صورت حضور این دو بازیکن در تیم امید با تیم ملی فوتبال وداع می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.