1393-11-02 10:46
3189
0
9285

اخبار داغ و جالب تیم ملی در استرالیا + تصاویر

در برنامه روز سیزدهم مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا 2015 ، دو دیدار کره جنوبی با ازبکستان و استرالیا با چین قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ در برنامه روز سیزدهم مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا 2015 ، دو دیدار کره جنوبی با ازبکستان و استرالیا با چین قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال ایران فردا در بازی مقابل عراق سفید می‌پوشد
تیم ملی فوتبال ایران برای بازی فردا مقابل عراق در مرحله یک‌چهارم نهایی با لباس سفید حاضر خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا فردا از ساعت ۱۰ به وقت تهران به مصاف تیم عراق خواهد رفت.

قرار است شاگردان کی‌روش با لباس‌های سفید و عراقی‌ها با لباس‌های سبز در این دیدار به میدان بروند.

فروش ۱۶هزار بلیت برای دیدار تیم‌های ایران و عراق/آخرین تمرین عراق در ورزشگاه اصلی برگزار نشد

کی‌روش: به هیچ‌عنوان عراق را دست کم نمی‌گیریم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با داشتن قوچان‌نژاد، آزمون و کریم انصاری فرد که تشنه عملکرد خوب هستند در این پست مشکلی نداریم.

کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ایران و عراق در مورد اینکه چگونه در بازی فردا احساسات بازیکنان را کنترل خواهد کرد اظهار داشت: بسیار خوشحالم در این مرحله حضور داریم. قرار گرفتن جز ۸ تیم آسیا یک افتخار است که برای ایران هم ثبت شده، به بازیکنان گوشزد کردم که در بازی فردا با برد می توانیم همه چیز به دست آوریم یا با شکست همه چیز را از دست بدهیم. باید بازیکنان بجنگند و از بازی لذت ببرند با کنترل کردن احساسات می توانند به هر آنچه که می خواهند برسند.

وی در مورد حضور هواداران خاطرنشان کرد: حضور آنها تاثیر بسیار زیادی در بازی‌های گذشته داشته است و برای بازی فردا هم قطعا همین گونه خواهد بود. شک نداریم علت اصلی برگزاری این بازی‌ها به خاطر هواداران است. ما می‌خواهیم خوب بازی کنیم تا هواداران از بازی لذت ببرند. در ۲-۳ بازی گذشته جشن خوبی شکل گرفت. حضور هواداران انگیزه بازیکنان را بیشتر می‌کند و آنها می‌خواهند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند و هواداران را خوشحال کنند. می‌خواهیم هواداران از دیدن بازی ایران و عراق نیز لذت ببرند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تیم عراق تصریح کرد: تیم خوبی دارند. بازی های این تیم را دیده‌ایم. به هیچ عنوان عراق را دست کم نمی گیریم. آنها ۱۰ بازی دوستانه داشتند در حالیکه ما ۲ بازی داشتیم. دیدار دوستانه پیش از جام با این تیم توانست به ما کمک کند. عراقی‌ها سازماندهی خوبی دارند بسیار نگرش خوبی نسبت به این تیم دارم. از سال ۲۰۱۱ ایران ۵۲ بازی کرده اما عراق ۷۳ بازی انجام داده است. نگرش عراق برای آینده فوتبال این کشور است. مطمئنا برای این تیم احترام قائل هستیم سعی می کنیم با تمرکز وارد میدان شویم می دانیم عراق تنها در پنالتی یک گل خورده است برای بازی فردا هیچ تیمی مدعی نیست و باید در زمین ثابت کنیم تیم برتر زمین هستیم.

وی در مورد لغو تمرین دیروز و اینکه آیا این مسئله به تیم لطمه نزده گفت: کاملا آماده هستیم. امروز تمرین می‌کنیم. البته باران شدید روز گذشته یک امر طبیعی است هیچ مصدوم و محرومی نداریم، کاملا برای رویارویی با عراق آماده هستیم.

کی‌روش در خصوص تاثیر هواداران و حمایت‌های آنها تاکید کرد: شک نداریم بسیار موثر بودند. برای ما  حضور آنها مهم بوده است. این موضوع تنها وظیفه ما را سنگین تر می کند و با چالش بزرگی روبرو هستیم تا توقع تک تک هواداران را برآورده کنیم.

وی در خصوص نیمکت‌نشینی قوچان نژاد یادآور شد: نمی توانم پاسخگو باشم، یک ساعت و نیم قبل از بازی اعلام می کنم. بازیکنان خودشان اولین نفر هستند که متوجه می‌شوند. با داشتن قوچان‌نژاد، آزمون و کریم انصاری فرد که تشنه عملکرد خوب هستند در این پست مشکلی نداریم.

کی‌روش در مورد بازی های امروز گفت: به هیچ عنوان برایم اهیمت ندارد و حتی نگاه هم نخواهم کرد. هم‌اکنون برای ما بازی فردا اهمیت دارد.

فروش ۱۶هزار بلیت برای دیدار تیم‌های ایران و عراق/آخرین تمرین عراق در ورزشگاه اصلی برگزار نشد

اسماعیل: دیدار با ایران مثل بازی‌های قبل آسان نیست
بازیکن تیم ملی فوتبال عراق بازی مقابل تیم کشورمان را سخت توصیف کرد.

ضرغام اسماعیل بازیکن تیم فوتبال عراق در خصوص دیدار این تیم برابر ایران در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: بازی بسیار سختی برابر ایران خواهیم داشت و این دیدار مانند بازی‌های قبل آسان نیست.

وی افزود: تیم ما تمرین روز گذشته را از دست داد اما باید برای این دیدار آماده شویم تا بتوانیم با شکست تیم ایران راهی مرحله بعد مسابقات شویم و خاطره قهرمانیِ ۲ دوره گذشته را بار دیگر زنده کنیم.

بازیکن جوان عراق خاطرنشان کرد: عراق تیم جوانی دارد و حضور در جمع ۸ تیم بسیار خوب است و با ید این روند را ادامه دهیم.

فروش ۱۶هزار بلیت برای دیدار تیم‌های ایران و عراق/آخرین تمرین عراق در ورزشگاه اصلی برگزار نشد



رکورد جدید تیم ملی؛
12 برد متوالی با کی روش مقابل آسیایی‌ها
تیم ملی ایران با مربیگری کارلوس کی روش در 12 بازی متوالی مقابل تیم‌های آسیایی پیروز شده است که یک رکورد جالب و جدید در تاریخ فوتبال ایران محسوب می شود.

تیم ملی ایران از اول خرداد ۹۲ که در یک بازی دوستانه به عمان باخت، در ۱۲ بازی بعدی خود مقابل آسیایی ها پیروز شده است.

ایران پس از ۳ برد متوالی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل قطر، لبنان و کره جنوبی در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا نیز ۴ برد مقابل لبنان، تایلند (۲ بار) و کویت بدست آورد و سپس در دو بازی دوستانه نیز با نتایج مشابه ۱- صفر عراق و کره جنوبی را برد.

در مسابقات جام ملت های ۲۰۱۵ نیز ۳ برد دیگر مقابل بحرین، قطر و امارات به این سلسله بردهای متوالی اضافه شد تا رکورد ۱۲ پیروزی متوالی مقابل آسیایی ها در تاریخ تیم ملی ایران به ثبت برسد.

رکورد قبلی بردهای متوالی تیم ملی مقابل آسیایی ها ۱۰ پیروزی بود که در سال های ۵۴-۵۵ به ثبت رسیده بود و شامل مسابقات مقدماتی المپیک، جام ملت های آسیا و مقدماتی جام جهانی بود.

فروش ۱۶هزار بلیت برای دیدار تیم‌های ایران و عراق/آخرین تمرین عراق در ورزشگاه اصلی برگزار نشد

شنیشل: امیدوارم به عنوان مربی هم ایران را ببریم
سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در آستانه رویارویی با شاگردان کی‌روش گفت: شرایطی که در عراق است، جزئی از زندگی ماست و نمی‌توانیم بهانه ای بیاوریم.

راضی شنیشل در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ - استرالیا، اظهار داشت: بازی دشواری است. همین که دو تیم به این مرحله رسیده‌اند نشان می‌دهد قدرتمند بوده‌اند. البته از همدیگر شناخت خوبی داریم.

وی در مورد اینکه بازیکنان ایران در لیگ‌های حرفه‌ای بازی می‌کنند و آیا در این شرایط می‌توانید برابر این تیم نتیجه بگیرید، افزود: بازی آسانی برای هر دو تیم نیست و باید ببینیم فردا در زمین مسابقه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در ادامه در مورد اینکه تیمش یک روز کمتر از ایران استراحت داشته، تاکید کرد: درست است ما مدت زمان کمی برای استراحت و ریکاوری داشتیم اما عزم خود را جزم کرده‌ایم تا نتیجه خوبی را برای تیم ملی کشورمان برابر ایران کسب کنیم. ما یک روز کمتر استراحت داشتیم و این عادلانه نیست. دیروز تمرین سبکی خصوصا برای نفرات ذخیره داشتیم ولی این به این معنی نیست که فردا و در جریان مسابقه کم آوریم زیرا با تمام توان برابر هم به میدان می‌رویم.

وی در ادامه اینکه شما از تیم دوم آسیا شکست خوردید و فردا باید برابر تیم اول آسیا قرار بگیرید، تصریح کرد: البته ما مقابل ایران، ژاپن و ازبکستان که ۳ تیم برتر رنکینگ آسیا هستند، بازی کردیم. قطعا دیدار ایران و عراق از نظر پایه شبیه هم است و استیل و سبک بازی آنها یکسان است. من به عنوان بازیکن همراه تیم ملی عراق در سال ۱۹۹۳، در برد تیم ملی برابر ایران حضور داشتم و امیدوارم به عنوان مربی هم به چنین موفقیتی دست یابم.

شنیشل در مورد اینکه ایران در ۳ بازی نخست پیروز شده و شما چه برنامه‌ای برای متوقف کردن این تیم دارید؟، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم تیم‌های دیگری هم بودند که در مراحل مقدماتی همه حریفان خود را شکست دادند. این مسابقات سطح بالایی دارد و ما بازیکنانی جوانی داریم که تجربه بالایی دارند.

وی ادامه داد: رابطه خوبی بین فدراسیون‌های دو کشور است و کمپ‌ها و برنامه‌های مشترکی را با همدیگر برگزار می‌کنند. امیدواریم در زمین مسابقه هرتیمی که شایسته است، به پیروزی دست یابد.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در خصوص حضور تماشاگران گفت: نکته این است که مسئولان برگزار کننده مسابقات باید تدابیر خاصی در نظر گرفته و تماشاگران دو تیم را از هم جدا کنند. تماشاگران ما به تیم انگیزه زیادی می‌‎دهند. برخی از تیم‌ها مانند ژاپن هستند که طرفداران زیادی دارند. از نظر سازماندهی بازی باید تماشاگران جدا باشند زیرا درصورتیکه باهم ممکن است بین آنها سوء تفاهم‌هایی پیش بیاید، پس بهتر است جدا از هم باشند تا مشکلی پیش نیاید.

در مورد اینکه دو تیم ایران و عراق بازی سرعتی را از هم ارائه می‌کنند، تاکید کرد: این موضوع در هر دو تیم وجود دارد. ایرانی‌ها بازیکنان قدرتمندی دارند اما فردا بازی قدرت نیست بلکه فوتبال است. هر دو تیم بازی‌های تکنیکی خوبی را انجام می‌دهند.

وی در مورد تاثیر منفی مشکلات کشور عراق روی عملکرد تیمش اظهار کرد: ما کارمان را در عراق انجام داده و شرایط طبیعی را سپری کردیم. شرایط آماده‌سازی ایران هم شاید متفاوت بوده است و شاید این تیم هم شرایط ایده‌آل را نداشته باشد زیرا بازیکنان بسیاری از این تیم در خارج از ایران بازی می‌کنند. شرایطی که در عراق است، جزئی از زندگی ماست و نمی‌توانیم بهانه ای بیاوریم ضمن اینکه اکثر بازیکنان‌مان در عراق هستند و به همین دلیل در تمرینات بیشتر با آنها بودیم و برنامه‌های آماده‌سازی را به بهترین شکل برگزار کردیم. وضعیت عراق حتی ممکن است یک امتیاز مثبت هم از نظر انگیزشی برای بازیکنان من باشد و تنها نباید به مسائل منفی آن نگاه کرد.

سرمربی عراق در مورد اینکه به تیمش انگیزه می‌‎دهد درحالیکه برخی از اتفاقات می‌تواند روی آنها تاثیر منفی بگذارد، یادآور شد: همانطور که گفتم خیلی سعی کردیم به بازیکنان انگیزه بدهیم اما توقع داریم روز بازی کارشان را به بهترین شکل انجام دهند.

فروش ۱۶هزار بلیت برای دیدار تیم‌های ایران و عراق/آخرین تمرین عراق در ورزشگاه اصلی برگزار نشد

صحبت رئیس فدراسیون عراق قبل از بازی با ایران
رئیس فدراسیون فوتبال عراق قبل از بازی تیم ملی فوتبال این کشور با ایران اظهار امیدواری کرد که این تیم به فینال جام ملتهای آسیا برسد.

عبدالخالق مسعود پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: آنچه که در جام خلیج فارس برای ما اتفاق افتاد را فراموش کرده‌ایم. هدف اول ما برای جام ملت‌ها صعود به مرحله یک چهارم نهایی و سپس فکر کردن به مراحل بالاتر بود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد سرمربی تیم ملی عراق، گفت: خوشحالم راضی شنیشل هدایت تیم را در جام ملتها برعهده دارد. او توانسته هماهنگی و یکدلی را در تیم ایجاد کند.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق بدون اشاره به بازی این تیم با ایران در مرحله یک چهارم، گفت: تیم ما توانایی صعود به فینال مسابقات جام ملتها را دارد. امیدوارم فینال بین امارات و عراق برگزار شود!

تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق از ساعت ۱۰ صبح (به وقت تهران) فردا جمعه در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

فروش ۱۶هزار بلیت برای دیدار تیم‌های ایران و عراق/آخرین تمرین عراق در ورزشگاه اصلی برگزار نشد

قوچان‌نژاد: در مورد شرایط تیم ایران حرف نمی‌زنم چون محرمانه است
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: در خصوص بازی فردا نمی‌توانم حرف بزنم زیرا این موضوع محرمانه است.

رضا قوچان‌نژاد پس از تمرین امروز تیم ملی در خصوص شرایط ایران اظهار داشت: من نمی‌توانم در این باره صحبت کنم زیرا این موضوع محرمانه است.

وی در مورد اینکه عراق تیمی قوی است، گفت: قطعا اینگونه است که توانسته‌اند به این مرحله از رقابت ها راه یابند.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه بازی مقابل عراق حساسیت خاصی دارد، یادآور شد: این سوال شما استراتژیک است و من نمی‌‌توانم در مورد آن صحبت کنم. در هر صورت تلاش می‌کنیم که بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم و از این بازی لذت ببریم.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند ایران بتواند به مرحله نیمه‌نهایی یا فینال برسد، گفت:‌ ان‌شاءالله اینگونه خواهد شد البته اولین فینال ما فردا است که تمام تمرکزمان برای این بازی است.

قوچان‌نژاد در مورد اینکه چه نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌کند، یادآور شد: ان‌شاءالله که در این بازی به برتری برسیم.

فروش ۱۶هزار بلیت برای دیدار تیم‌های ایران و عراق/آخرین تمرین عراق در ورزشگاه اصلی برگزار نشد

فروش ۱۶هزار بلیت برای دیدار تیم‌های ایران و عراق/ شاید تیم ملی احساس غریبی کند!
برای دیدار تیم‌های ایران و عراق حدود ۱۶هزار بلیت فروخته شده است.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا فردا از ساعت ۱۰ صبح به وقت تهران در ورزشگاه کانبرا استادیوم به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت.

این ورزشگاه که در شهر کانبرا وجود دارد گنجایش ۲۱هزار نفری دارد اما طبق قانون باید ۱۹هزار بلیط فروخته شود تا کنون حدود ۱۶هزار بلیط فروخته شده که گفته می‌شود از این تعداد ۱۱-۱۲ هزار بلیت را عراقی‌ها خریداری کرده‌اند.

همچنین با توجه به اینکه دیدار آخر تیم عراق با ژاپن در این شهر برگزار شده به نظر می‌رسد عراقی‌های بیشتری در شهر کانبرا حضور داشته باشند و در بازی فردا برای اولین بار ورزشگاه مختص به هواداران حریف ایران شود.

ایران در سه دیدار گذشته خود که در مرحله گروهی برگزار شد همواره تماشاگران زیادی را به خود می‌دید. به این ترتیب به نظر می‌رسد بازیکنان ایران اولین دیداری باشد که تماشاگران کمتری را نسبت به حریف در ورزشگاه می‌بینند و شاید احساس غریبی کنند.

فروش ۱۶هزار بلیت برای دیدار تیم‌های ایران و عراق/آخرین تمرین عراق در ورزشگاه اصلی برگزار نشد

آخرین تمرین شاگردان کی‌روش قبل از رویارویی با عراق
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل عراق در حالی برگزار شد که همه نفرات در این تمرین حضور داشتند.

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه کانبرای استرالیا برگزار شد که در زیر تصاویر تمرین امروز (پنج‌شنبه) را مشاهده می‌کنید:

فروش ۱۶هزار بلیت برای دیدار تیم‌های ایران و عراق/آخرین تمرین عراق در ورزشگاه اصلی برگزار نشد


آخرین تمرین عراق در ورزشگاه اصلی برگزار نشد
تیم ملی فوتبال عراق آخرین تمرین خود را پیش از دیدار مقابل ایران در ورزشگاه اصلی انجام نداد.

تیم فوتبال عراق آخرین تمرین خود را پیش از دیدار مقابل ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌‌های آسیا در ورزشگاه دیکین کانبرا انجام داد تا به این ترتیب این تیم تمرین در ورزشگاه اصلی مسابقات را از دست بدهد و روز قبل از مسابقه نتواند در زمین اصلی تمرین کند.

ساعت تمرین عراقی‌ها همزمان با ساعت دیدار فردا بود. دیدار تیم ملی ایران و عراق فردا(جمعه) در ورزشگاه کانبرا برگزار می‌شود.

فروش ۱۶هزار بلیت برای دیدار تیم‌های ایران و عراق/آخرین تمرین عراق در ورزشگاه اصلی برگزار نشد

توجه خبرنگاران خارجی به رکوردشکنی نکونام
بحث رکوردشکنی نکونام در بازی‌های ملی مورد توجه خبرنگاران خارجی حاضر در استرالیا واقع شده است.

جواد نکونام در صورت حضور در بازی فردا مقابل عراق تعداد بازی های ملی خود را به ۱۴۹ دیدار خواهد رساند و به این ترتیب رکوردی که متعلق به علی دایی بوده را خواهد شکست.

البته برخی مستندات بر این است که علی دایی ۱۴۹ بازی داشته اما برخی می‌گویند فیفا یک بازی او را به حساب نیاورده است و به این ترتیب تعداد بازی‌های ملی علی دایی ۱۴۸ بازی است.

این موضوع مورد توجه خبرنگاران خارجی حاضر در استرالیا واقع شده و آنها در مورد شرایط بازی‌های ملی نکونام و دایی سوال‌هایی را می‌پرسند. همچنین آنها پیگیر این موضوع هستند که چرا برخی بازی‌های دایی و نکونام حساب نشده است.

تیم ملی فوتبال در مرحله یک چهارم نهایی شانزدهیمن دوره جام ملت‌های آسیا فردا در ورزشگاه کانبرا استادیوم استرالیا به مصاف عراق خواهد رفت. این دیدار از ساعت ۱۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

توجه خبرنگاران خارجی به رکوردشکنی نکونام/ملی‌پوشان 4 هزار دلار پاداش گرفتند

مرام: مردم از بازی ما مقابل ایران لذت می‌برند
مهاجم تیم ملی فوتبال عراق معتقد است که مردم از بازی این تیم مقابل ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت های آسیا خوش‌شان خواهد آمد.

جاستین مرام مدعی شد که پیروزی تیمش مقابل فلسطین در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ می‌تواند طرح اولیه‌ای برای موفقیت قهرمان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۰۷ در این دوره از بازی‌ها باشد.

عراق به دنبال استفاده از عملکردش مقابل فلسطین به عنوان نقشه‌ای برای رویارویی با ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ است که فردا برگزار می‌شود. در حالی که عراق موفق شد تنها با دو گل فلسطین را شکست دهد اما جاستین مرام معتقد است که عملکرد تیمش در کانبرا نشان داد که شاگردان راضی شنیشل می‌توانند در استرالیا موفق باشند.

یونس محمود و احمد یاسین گل‌های عراق را در این دیدار به ثمر رساندند و مرام برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عملکرد بسیار خوبی داشتیم. توپ را حفظ کردیم و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و اگر همین طور بازی کنیم، در این مسابقات موفق خواهیم بود.

عراق پیش از این مسابقات در دیداری دوستانه به مصاف ایران رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. آخرین دیدار دو تیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا نیز با برتری دو بر یک ایرانی‌ها همراه بود. با این حال مرام تأکید کرد که عراق به عبور از مرحله یک‌چهارم نهایی می‌اندیشد.

وی افزود: حتی پس از شکست مقابل ژاپن هم اعتماد به نفسمان را حفظ کردیم. اعتماد به نفس تیم بسیار خوب است، فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاریم و من فکر می‌کنم هواداران از بازی ما در یک‌چهارم نهایی خوش‌شان بیاید.

ایران در حالی در این مسابقه به میدان می‌رود که در هر سه مسابقه خود در مرحله گروهی به پیروزی رسیده است؛ هرچند که به سختی با نتیجه یک بر صفر امارات را شکست داد.
امارات مالکیت عمده توپ را در اختیار داشت اما گل قوچان‌نژاد در وقت‌های تلف شده، پیروزی را برای ایران به ارمغان آورد.

توجه خبرنگاران خارجی به رکوردشکنی نکونام/ملی‌پوشان 4 هزار دلار پاداش گرفتند

ملی‌پوشان 4 هزار دلار پاداش گرفتند
پاداش صعود تیم ملی ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به بازیکنان پرداخت شد.

با توجه به اینکه پیش از این اعلام شده بود که با صعود تیم ملی ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی پاداشی از سوی فدراسیون فوتبال داده می‌شود، پیش از تمرین امروز (پنج‌شنبه) تیم ملی، این پاداش به بازیکنان و کادر فنی داده شد.
پاداش در نظر گرفته شده 4 هزار دلار بود.

توجه خبرنگاران خارجی به رکوردشکنی نکونام/ملی‌پوشان 4 هزار دلار پاداش گرفتند
 
کره جنوبی حریف احتمالی ایران
 
تیم ملی فوتبال ایران در صورت پیروزی مقابل تیم فوتبال عراق در مرحله یک چهارم جام ملت‌های آسیا با کره جنوبی به رقابت خواهد پرداخت.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در مرحله یک چهارم پایانی جام ملت‌های 2015 استرالیا توانست با دو گل سانگ هیونگ مین به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند و تیم ملی فوتبال ایران نیز اگر دربرابر تیم ملی فوتبال عراق در مرحله یک چهارم نهایی به پیروزی دست یابد در مرحله نیمه نهایی با حریف کره‌ای به رقابت خواهد پرداخت.

ملی‌پوشان 4 هزار دلار پاداش گرفتند/کره جنوبی حریف احتمالی ایران
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.