1398-06-20 05:22
2020
0
65385
معاون روابط عمومی سپاه نینوا تشریح کرد؛

ماجرای ضرب و شتم بانوی آمر‎به‎معروف بندرگزی و دستگیری ضارب

معاون روابط عمومی سپاه نینوا گفت: بنا به درخواست های مردمی و بر اساس دستور دادستان بندرگز ، سازمان اطلاعات سپاه نینوا عاملین ضرب و شتم بانوی آمر به معروف بندرگزی را دستگیر و آنها را به مراجع قضایی تحویل داده است.

به گزارش گلستان ما، سرگرد پاسدار علی خالقی معاون روابط عمومی سپاه نینوا ماجرا را اینگونه تشریح کرد: شامگاه جمعه ۱۵ شهریور بانوی آمر به معروف بندرگزی که به قصد شرکت در عزاداری از خیابان عبور می کرده در گوشه ای از خیابان با دو خانم بدحجاب روبرو می شود که مشغول آرایش بوده اند، این بانوی آمر به معروف هم بر اساس تکلیف دینی خود، با لحنی آرام، دوستانه و صمیمی به آنها می گوید خیابان جای اینکارها نیست و بهتر است اینکار را در خانه انجام دهید.

وی افزود: یکی از آن خانم ها در پاسخ به ایشان حمله کرده و شروع به فحاشی با صدای بلند می کند که این بانوی آمر به معروف جهت حفظ آبروی خود محل را ترک می کند ولی این خانم ها به دنبال وی رفته و در محل راه آهن بندرگز با ایشان درگیر شده و مجددا شروع به فحاشی با صدای بلند می کنند.

خالقی ادامه داد: برادر یکی از این خانم ها نیز خود را با موتور به محل رسانده و بدون سوال و آگاهی از اصل موضوع، اقدام به فحاشی ناموسی و بسیار رکیک میکند.

روابط عمومی سپاه نینوا اضافه کرد: ماجرا به همینجا ختم نمیشود و بانوی آمر به معروف درست در مقابل چشمان فرزند خردسالش و در انظار عمومی مورد ضرب و شتم شدید این آقا قرار میگیرد.

خالقی در پایان اظهار کرد: بنا به درخواست های مردمی و دستور دادستان بندرگز ، سازمان اطلاعات سپاه نینوا وارد عمل شده و بعد از شناسایی این افراد اقدام به دستگیری و تحویل آنها به مراجع قضایی می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.