1398-06-17 10:41
522
0
65345
در گردهمایی مسئولان شاهد آموزش و پرورش گلستان مطرح شد؛

نقش فراموش نشدنی سپاه در بازسازی مدارس سیل زده/بزرگترین کادرسازی انقلاب توسط آموزش و پرورش انجام می شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بزرگترین کادرسازی برای انقلاب اسلامی توسط آموزش و پرورش انجام می شود.

به گزارش گلستان ما؛ سردار حسین معروفی امروز در گردهمایی مدیران و کارشناسان شاهد آموزش و پرورش گلستان درسالن اجتماعات سپاه نینوا گلستان ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی عامل بقای دین خداوند است و گفتمان سیدالشهدا که همان گفتمان انقلابی و مقاومت است تضمین کننده استمرار رسالت نبوی و استمرار غدیر در قالب انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در جنگ هشت ساله مانند کربلا افراد بر سر جان دادن و رسیدن به شهادت از یکدیگر سبقت گرفتند و این نشان می‌دهد که دفاع مقدس نیز با فرهنگ عاشورا مدیریت شد.

معروفی افزود: اگر انقلابی فکر کنیم و جهادی عمل کنیم می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه کنیم و نباید گرایشات سیاسی مختلف ما را از منافع ملی دور کرده و در مقابل هم قرار دهد.

وی ادامه داد: باید در مدارس شاهد،  گفتمان انقلابی و گفتمان شهدا را برای بچه ها تبیین کنیم که این گفتمان مصونیت بخش است .

معروفی بیان کرد: اعتقاد دارم که بزرگترین کادرسازی برای انقلاب اسلامی توسط آموزش و پرورش انجام می‌شود و هر چه نگاه به آموزش و پرورش مثبت تر باشد تربیت دانش آموزان نیز بهتر انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم نقش تربیتی درستی را ایفا کنیم باید همانند پدر و مادر در کنار بچه ها باشیم.

golestanemaa4

نقش پررنگ سپاه در بازسازی مدارس سیل زده گلستان

احسان گوهری راد  ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و تجلیل از دلاوری رزمندگان اسلام در طی دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز ما مرهون رشادت و جانبازی دلاورانی است که از جان عزیز خود گذشتند تا به این انقلاب گزندی وارد نشود.

وی درادامه با اشاره به نقش سپاه در طی بحران سیل و تلاش‌های بعد از سیل در جهت مدرسه سازی گفت: آموزش و پرورش استان به هیچ عنوان حمایت و همراهی های سپاه را در جهت احیا و بازگشایی مدارس فراموش نخواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در ادامه با اشاره به ضرورت شکل گیری مدارس شاهد به دستور حضرت امام خمینی(ره) گفت: در 33مدرسه شاهد در سطح استان 8 و 556 دانش آموز و 10 هزار و 12 همکار فرهنگی حضور دارد و به تعدادی از دانش آموزان نیز در قالب طرح پراکنده شاهد خدمات ارائه می شود.

گوهری راد مدیران مدارس شاهد را نیز زحمت کش ترین مدیران استان ذکر کرد و گفت: در این مدارس علاوه بر فعالیت های آموزشی تمرکز خاصی بر روی فعالیت های تربیتی نیز وجود دارد.

در خاتمه  از 11 تن از مدیران و کارشناسان برگزیده مدارس شاهد گلستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.