1394-05-22 15:45
3024
0
18961
گفتگو با خطرناک‌ترین عضو باند «خون‎آشام شمال»:

کسی که در برابرم مقاومت می‎کرد می‎کشتم/ در کارم حرفه‎ای بودم و ردی به جا نمی‎گذاشتم

خطرناک‌ترین عضو باند سرقت مسلحانه «خون‎آشام شمال» گفت: در سرقت‎ها اگر کسی در برابرم مقاومت می‎کرد بلافاصله او را می‎کشتم.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، روزهای گذشته برخی از رسانه‎های مکتوب، خبری را مبنی بر دستگیری یک باند خطرناک سرقت مسلحانه در استان گلستان منتشر کردند که در نهایت، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان روز چهارشنبه، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان حاضر شد و جزئیات هولناکی از این باند خطرناک را بازگو کرد.

اظهارات رئیس پلیس آگاهی استان گلستان و زوایای مختلف پرونده باند سرقت مسلحانه «خون‎آشام شمال» در همان روز منتشر شد.

اما در این نشست، رئیس پلیس آگاهی گلستان به هویت دو سردسته این باند به نام‎های «حسین.د» و «حسین.س» اشاره کرد که شخصیت جنایی آنها را بسیار خطرناک توصیف کرده و تاکید کرد که این افراد در کوچکترین غفلت دست به سلاح می‎برند و در صورت مقاومت فرد مقابل، وی را به قتل می‎رسانند.

اما در این پرونده «حسین.س» با ارتکاب به یازده فقره قتل، یکی از خطرناک‎ترین اعضای این باند محسوب می‎شود که امروز در زمانی بسیار کوتاه در گفت‎وگو با خبرنگار ما ، به زوایای مختلفی از جنایات ارتکابی خود اشاره کرد.

«حسین.س» 43 ساله در ابتدای این گفت‎وگو به دلیل آنکه در روزهای گذشته با حجم بسیار زیادی از عکاسان خبری و خبرنگاران مواجه شده است، با خنده‎ای تلخ و چهره‎ای بهت زده، گفت: خنده‎ام می‌گیرید بخاطر اینکه فکر می‎کنید آنقدر خطرناکم که هر کسی را که می‎بینم می‎کشم.

اما در ادامه، این عضو خطرناک باند «خون‎آشام شمال» بیان کرد: درست است که 11 فقره قتل را انجام دادم اما همه فکر می‎کنند که این قتل‎ها تنها به دلیل سرقت بوده است، در حالی که بیشتر آنها با موضوع مواد مخدر و برخی به دلیل مسائل خانوادگی بوده است.

وی با اشاره به یک فقره قتل که با انگیزه سرقت به وقوع پیوست، گفت: در یک مورد اعضای باند گزارش دادند که در مکانی یک تراکتوری وجود دارد که صاحب آنجا مواد مخدر و پول زیاد هم نگهداری می‎کند که به آنجا رفتیم و در نهایت با توجه به آنکه درگیر شده بودیم، برای جلوگیری از گیر افتادن در چنگال پلیس، صاحب آنجا را کشتیم و فرار کردیم.

«حسین.س» اضافه کرد: من از پول سرقت‎ها ریالی را برای خودم نمی‎گرفتم و حتی تا به حال هم به اعضای گروه نگفتم که ریالی از این سرقت‎ها را به من بدهید به دلیل اینکه خط کاری من مواد مخدر بوده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه به دلیل آنکه دیگر اعضای گروه با انگیزه سرقت ارتکاب به جرم شدند، در پرونده من هم سرقت مسلحانه درج شده است.

* اگر کسی در برابرم مقاومت می‎کرد می‎کشتم

این عضو خطرناک باند «خون‎آشام شمال» به برخی از جرائم ارتکابی در یکی از کشورهای همسایه اشاره و خاطرنشان کرد: در آنجا من تریاک معامله می‎کردم و شغل اصلی من قاچاق مواد مخدر است.

وی گفت: هر زمانی که باشد راه مواد مخدر را انتخاب می‎کنم و حتی اگر دوباره به عقب برگردم، خط مواد مخدر را پیش می‎گیریم.

«حسین.س» تاکید کرد: مواد مخدر را به دلیل سود زیاد انتخاب کردم و از اول هم کارم مواد مخدر بود و فقط هم تریاک جابجا می‎کردم بجز یک مورد مورفین که فقط به یکی از کشورهای همسایه جابجا کردم و در دیگر موارد همه فعالیت‎های مواد مخدرم در حوزه تریاک بوده است.

«حسین.س» بیان کرد: از سال 1374 وارد خط مواد مخدر شدم و از سال 1378 قتل‎ها و سرقت‎هایم آغاز شد.

وی متذکر شد: بیشتر انگیزه قتل‎های من خانوادگی و مواد مخدر بوده است و در موضوع مواد، به دلیل اینکه پول من را بالا می‎کشیدند من آنها را می‎کشتم.

این عضو خطرناک باند «خون‎آشام شمال» در پاسخ به این سوال که در مسائل خانوادگی به شما پول می‎دادند که فردی را بکشید؟ گفت: نه؛ این قتل‎ها برای مسائل خانوادگی‎ خودم بود که مسائل و اختلافاتی که پیش می‎آید آنها را می‎کشتم.

وی اظهار کرد: من تا هدف خاصی نداشته باشم کسی را نمی‎کشم؛ برای مثال اگر می‎دانستم که یک فردی 10 میلیون تومان پول دارد و من هم اسلحه دارم، در ابتدا می‎خواستم که بدون درگیری پول را بدهد و اگر مقاومت می‎کرد برای حفظ جان خودم و از ترس بلافاصله او را می‎کشتم.

«حسین.س» در خصوص نحوه بدست آوردن سلاح‎های استفاده شده در سرقت‎ها و قتل‎ها، تاکید کرد: اسلحه‎ها را از یکی از فامیل‎هایم تهیه می‎کردم که از یکی از کشورهای همسایه خریداری می‎کرد و او هم اعدام شده است.

* همیشه از طرف «حسین.د» احساس خطر می‎کردم/ کارم را حرفه‎ای انجام می‌دادم

این عضو خطرناک باند «خون‎آشام شمال» در بخش دیگری از این گفت‎وگو و در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‎کردی که توسط پلیس دستگیر شوی، تصریح کرد: همیشه از طرف «حسین.د» احساس خطر می‎کردم، چون او همیشه در کار سرقت بود و شبانه‎روز به این کار می‎پرداخت و احتمال دستگیری او بسیار زیاد بود.

«حسین.س» اضافه کرد: از ناحیه خودم بسیار مطمئن بودم که دستگیر نمی‎شوم چون کارم را بسیار خوب بلد بودم و به صورت ماهرانه‎ای انجام می‎دادم و هیچ ردی از خودم بجای نمی‎گذاشتم.

* سرقت‎ها را بخاطر دوستانم انجام می‎دادم

این عضو خطرناک باند «خون‎آشام شمال» در خصوص اموال بدست آورده در سرقت‎ها و قاچاق مواد مخدر طی 15 سال فعالیت مجرمانه‎اش، گفت: هیچ چیزی برایم نداشته است و ماموران هم رفته‎اند و زندگی‎ام را دیده‎اند و می‎دانند که هیچ ندارم.

وی افزود: بیشتر سرقت‎ها بخاطر دوستانم بوده و چون می‎دانستند من مال سرقتی را بر نمی‎دارم، از من سوء استفاده می‎کردند و حق من را دوستانم می‎گرفتند و هیچ وقت سهم نمی‎خواستم و سرمایه‎ای که پسر «حسین.د» (یکی دیگر از سردسته‎های باند) دارد من ندارم.

«حسین.س» که چهار فرزند دارد، تاکید کرد: یک خانه‎ای دارم که آن را هم همسرم با کارگری بدست آورده و حتی ماشین را هم همسرم با کارگری بدست آورده است.

وی متذکر شد: خانواده‎ام از سرقت بسیار متنفر بودند اما از قاچاق مواد مخدر خبر داشتند و مشکلی هم وجود نداشت؛ به همین دلیل هیچ وقت نمی‎گفتم که فلان جنس سرقتی است چون از مال مردم بدشان می‎آید.

«حسین.س» در خصوص پیش‎بینی‌اش برای آینده‎، گفت: من که اعدام خواهم شد ولی بخاطر فرزندانم که محصلند و دانشگاه درس می‎خوانند از آینده فرزندانم می‎ترسم.

وی بیان کرد: از نظر خودم اگر طناب به گردنم ببندند و از گرگان تا گنبد هم مرا ببرند ناراحت نمی‌شوم اما فقط نگران آینده فرزندانم هستم.

این عضو خطرناک باند «خون‌آشام شمال» تاکید کرد: من پدر خوبی برای فرزندانم نبودم چون کارهایی انجام دادم که به هیچ عنوان فرزندانم خبر نداشتند و امروز که متوجه شدند مطمئنم دچار آسیب‎های زیادی می‌شوند و زندگی برای آنها جهنم شده است.

وی در بخش پایانی این گفت‎وگو گفت: بجز اینکه بگویم شرمنده خانواده‎ام شده‎ام هیچ حرف دیگری ندارم و آن‎ها را بیچاره کرده‎ام.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.