1393-05-27 13:13
5402
0
1259

محسن یگانه امشب و فرداشب در گرگان آواز می خواند + تصاویر و زندگینامه

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ که اهل گنبد و فرزند شهید است امشب و فردا شب در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به صحنه می رود .

به گزارش گلستان ما ؛ یکی از خصوصیات شهرستانی مانند گنبدکاووس اینست که در عین گمنامی ستارگانی را پرورش می دهد که درسطح کشور تک هستند که از این دست می توان به محسن یگانه ، فرهاد قائمی و سردار آزمون اشاره کرد.

محسن یگانه از خوانندگان پرهوادار موسیقی پاپ در ایران مشهور به نابغه در دو سانس ۱۸:۳۰ تا ۲۰ و ۲:۳۰ تا ۲۲ در دو روز برای هواداران خود در گرگان برنامه اجرا می کند.

مراکز فروش بلیط: موسیقی سل: انبار جهاد ؛ کافی شاپ بهشت هیرکان: انتهای چاله باغ ؛ فروشگاه ایتالیا: حافظیه ؛فروشگاه سوغات گرگان ( عطایی ): پشت پارک شهر

598745 686469048048116 412460175 n2

محسن یگانه با عکس پدر شهیدش

محسن یگانه را بهتر بشناسیم :

محسن یگانه در«۲۳اردیبهشت سال۱۳۶۴»در شهر گنبد کاووس متولد شد. وی خواننده,ترانه سرا,نوازنده,تنظیم کننده,آهنگسازایرانی استودانشجوی رشته مهندسی صنایع که دردانشگاه آزاد تهران واحد جنوب گرایش تولید صنعتی راادامه داد، اما بعد از گذراندن شش ترم به علت مشغولیت زیاد در دنیای موسیقی ازادامه تحصیل منصرف شد.

وی فرزند یکی مانده به آخر خانواده است و دو خواهر بزرگترش هر کدام پزشک و دندانپزشک هستند.او فرزند یکی از شهیدان هشت سال دفاع مقدس است (شهید محمدرضایگانه) و مادرش استاد دانشگاه است. محسن یگانه موسیقی را با یک گیتار شروع کرد و خیلی زود فاصله خود را با خوانندگان معمولی و تفریحی پاپ در ایران به شدت زیاد کرد. آنچه او را از دیگر خوانندگان متمایز می‌کند توانایی وی در ترانه سرایی و آهنگسازی می‌باشد.

او در ابتدا هیچ گونه علاقه‌ای به موسیقی نداشت و فقط بصورت تفریحی به آن نگاه می کردبه گفته خودش از کودکی علاقه‌مند به بازیگری و مطرح شدن در دنیای سینما بود. ولی بنا به شرایط خاص فرهنگی و خانوادگی تا به امروز چنین موقعیتی را پیدا نکرد. اما برحسب استعداد ذاتی و خدادادی در رشته موسیقی ذوق و سلیقه خاصی داشت، میل به موسیقی و یک شنونده خوب بودن را بر حسب اتفاق با شنیدن یکی از قطعات بی کلام آلبوم بهارمن«گل گندم از شادمهر عقیلی» بدست آورد که حس عجیبی نسبت به موسیقی روز«پاپ» پیدا کرد و با علاقه دو چندانی که در وی بوجود آمده بود به فراگیری ساز گیتار پرداخت.

 نواختن را با تکیه بر خود و بدون استاد شروع کرد، اما درهمان ابتدای کاربا مشکلات عقیده‌ای رو به رو شد. مخالفت خانواده بر حسب شرایط خانوادگی و به لحاظ اینکه او هوش خوبی داشته و خانواده به خاطر سطح بالای علمی بیشتر تمایل به ادامه تحصیل وی را داشتند و باعث شده بود فرصتی برای آموزش ساز گیتار زیر نظر اساتید مختلف را پیدا نکند، ولی این مانع کار نشد ومحسن یگانه با ذوق و علاقه و پشتکارعجیبی به نواختن گیتار ادامه داد تا جایی که در نوازندگی به حدی رسید که بتواند خود این ساز را آموزش دهد. برادر کوچکتر محسن یگانه، کمیل یگانه نیز خواننده و تنظیم کننده است.

محسن یگانه در نوروز ۸۹در مجله ترانه ماه اعلام کرد که ازدواج کرده‌ام ... . تا کنون چند عکس از همسر محسن یگانه در اینترنت پخش شده که وی آن‌ها را تکذیب کرده است. تنها یک عکس از همسرش در صفحهٔ اینستاگرام محسن یگانه وجود دارد.

محسن یگانه اولین ترانه خود را در کنارمحسن چاوشی با نام نشکن دلمو با ترانه سرایی و آهنگسازی خودش اجرا کرد موفقیت این آهنگ نوید یک خواننده پرانرژی و با استعداد را می‌داد. آلبوم اول وی به نام سال کبیسه منتشر شد، بعد از موفقیت این آلبوم و همه گیر شدن حتی آن سوی مرزها آلبوم دوم به نام "وقتی رفتی" منتشر شد.

آلبوم سوم وی به نام "آخه دل من" است. ۳آلبوم اول وی به صورت زیر زمینی منتشر شد و چند سال به عنوان خواننده غیر مجاز شناخته می‌شد که بعد از تصمیم مجدد به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفت بعد از یک سال سکوت و کش وقوس‌های زیاد عاقبت در مرداد ۱۳۸۷آلبوم نفس‌های بی هدف را منتشر کرد. آلبومی که خیلی‌ها آن را به دلیل پخش زودهنگام چند قطعه شکستی برای محسن یگانه می‌دانستد. با این وجود آلبوم فروش موفقی داشت. در آن سال محسن یگانه بهترین خواننده پاپ و آلبوم نفس‌های بی هدف بهترین آلبوم سال شناخته شد.

یگانه در کودکی پدر خود را در دفاع مقدس از دست داد و یک آهنگ برای پدر شهیدش با نام "یه هفته به عید" در نوروز سال ۹۲پخش کرد.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.