1393-09-10 07:59
4507
20
6562
بازی با شخصیت ورزشی و خانوادگی کاراته کای جوان گلستانی ؛

از عدم اختصاص زمین قول داده‌ شده تا اهداء کارت هدیه 20 هزار تومانی آقای فرماندار به قهرمان جهان !! / سنچولی هدیه را پس فرستاد

ایمان سنچولی قهرمان کاراته جهان در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش تجلیل شد و پس از رسیدن به منزل پدری‌اش ، کارت هدیه را به فرمانداری گالیکش عودت داد .

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه ، فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه ایمان سنچولی میهمان جلسه شورای اداری است گفت: ایمان سنچولی یکی از جوانان بامرام و بااخلاق شهرستان گالیکش و مایه فخر و مباهات ما هستند.

حسن خسروی افزود: گالیکش در ورزش یک مورد مثال‌زدنی دارد که در میادین مختلف ورزشی دنیا مقام آورده و باعث افتخار شهرستان شده است.

وی با اشاره به رسانه‌ای شدن اختصاص نیافتن زمین قول داده‌ شده به این ورزشکار از سوی شورای شهر و شهرداری گالیکش از وی خواست تا مصاحبه‌های جنجالی انجام ندهد ، شهردار و شوراها زمین قول داده‌شده به وی را خواهند داد که البته نسبت به زحمات شما بسیار کم و ناچیز است.

خسروی از ایمان سنچولی خواست تا از زمین اهدایی برای اعتلای ورزش کشور و احداث باشگاه در شهرستان گالیکش استفاده کند.

فرماندار گالیکش با اشاره به این مطلب که متأسفانه اهدای این زمین یک‌گیر اداری دارد گفت: اهدای این زمین سختی‌هایی دارد که اگر شهرداری بخواهد به این ورزشکار یک قطعه زمین اهدا کند قطعاً پشت سر آن بازرسی است.

وی ادامه داد: چنین قانونی نداریم که شهردار و شورای شهر بخواهند به نام اشخاص زمینی اهدا کنند حتی اگر قهرمانان ملی باشند. اما پیگیر آن هستیم تا انشا الله یک قطعه زمین به این ورزشکار اهدا کنیم.

tazisshed 1

شهردار گالیکش نیز در این جلسه در خصوص مباحث مطرح‌شده در خصوص اهدای قطعه زمین به ایمان سنچولی گفت: ما از مطالبی که بخش خبر 20:30 پخش کرد ناراحت نیستیم بخشی از صحبت‌های من را پخش کردند.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که فرماندار گفت این مشکل یک‌گیر قانونی دارد که در پی برطرف کردن آن هستیم.

وی تأکید کرد: زمین به ایمان سنچولی اهدا خواهد شد و در کنار آن برای آنکه از زحمات این ورزشکار تقدیر و تشکر شود و نام وی در این سرزمین بماند خیابانی را به اسم ایشان خواهیم کرد.

وی خاطرنشان ساخت: آن چیز که می‌ماند نام است و همه آن زمین از بین خواهد رفت و نام ایمان سنچولی باید در این شهر ماندگار باشد.

امام‌جمعه شهرستان گالیکش نیز در این جلسه با گلایه از مطرح کردن مسئله اهدا زمین به ایمان سنچولی در جلسه شورای اداری گفت: وظیفه همه ما است تا از این جوانان مبارز و برومند که درصحنه‌های بین‌المللی کسب افتخار می‌کند و منطقه ما را مطرح کرده تجلیل کنیم.

حجت‌الاسلام سید باقر موسوی گفت: پیروزی این عزیزان پیروزی این نظام، اسلام و قرآن است و مسئولین باید به وی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

tazisshed 1

فرماندار شهرستان گالیکش با اهدای کارت هدیه 20 هزار تومانی از قهرمان کاراته جهان تقدیر کرد!!! .

در این جلسه ایمان سنچولی قهرمان کاراته جهان هم حاضر بود که در خاتمه این جلسه مورد تقدیر فرماندار شهرستان گالیکش قرار گرفت. اما این تقدیر با یک کارت هدیه 20 هزار تومانی صورت گرفت.

جوان رعنا و محجوب شهرستان هنگامی‌که پس از رسیدن به منزل پدری‌اش متوجه مبلغ کارت هدیه شده بود این کارت هدیه را به فرمانداری گالیکش عودت داد.

* آقای فرماندار شما در آیین بازگشایی مدارس به دانش‌آموزانی که در کنکور سراسری رتبه‌های خوبی را کسب کرده بودند کارت هدیه 100 هزارتومانی اهدا کردید ، آیا طلای جهانی ایمان سنچولی از رتبه‌های این دانش آموزان کم‌ارزش‌تر است ؟!

* آقای فرماندار بهتر نبود که به همان لوح تقدیر اکتفا می‌کردید تا این‌گونه با شخصیت ورزشی و خانوادگی یک ورزشکار بازی نمی‌کردید ؟!

ایمان سنچولی از زمان بازگشتش به گالیکش تاکنون تنها به سوژه‌ای برای عکس گرفتن مدیران با خود تبدیل شده است که آخرین آن در انتهای جلسه امروز با رئیس یکی از ادارات برای بیلان کاری بود.

سنچولی و دلخوشی به وعده مسئولان

سنچولی این روزها دل‌خوش به وعده‌ی زمین شهری مسئولان شهر گالیکش است. وعده‌ای که در انتخابات اخیر شورای شهر سوژه‌ای برای تاخت‌ و تاز اکثریت کاندیداها به شهردار و اعضای شورای شهر دوره‌ی گذشته بود.

شایان‌ذکر است که چندی پیش به مناسبت نایب‌ قهرمانی امیرحسین فارسیانی در مسابقات آموزشگاهی کشور در کانون آموزش‌ و پرورش برنامه‌ای مجزا برگزار شد اما از قهرمان سیستانی جهان تنها در انتهای جلسه شورای اداری تجلیل به عمل می‌آید!

قهرمانی که در کارنامه افتخاراتش طلای قهرمانی آسیای 2011 هنگ کنگ و طلای مسابقات جهانی 2011 یونان در رده سنی جوانان و دو دوره قهرمانی لیگ جهانی در خرداد ماه و شهریور ماه سال جاری و مسابقات قهرمانی جهان در آبان ماه در کشور آلمان را دارد.

به عزیزان مسئول باید گوشزد کرد که مسئولین یکی از شهرستان‌های شرقی استان گلستان به یکی از ورزشکاران خود که تنها موفق به حضور در مسابقات آسیایی شده بود یک واحد مسکن مهر اهدا کرده‌اند، پس نباید پیگیری اهدای 200 متر زمین شهری به ایمان عزیز را در بوق و کرنا کنیم و با آن در مقابل حقیقت گارد بگیریم. زمین شهری حق مسلم این قهرمان ارزنده است نه لطف شما ؛ با توجه به شنیده ها که طی دو سال گذشته استانهایی خواستار حضور وی از آنجا در مسابقات جهانی بوده اند مراقب باشیم ایمان سنچولی ها را از شهر فراری ندهیم.

ایمان سنچولی هم فرزند گالیکش است.

ثابت کنیم که ارزش‌ها به نام خانوادگی و اصالت خاص داشتن ارتباطی ندارد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سهراب

سلامتشكر از انعكاس خبري شما .واقعا خجالت داره ، واقعا !!!قهرمان كاراته جهان و كارت هديه 20 هزار توماني واقعا شرم آوره !!!كرايه رفت و برگشت ايمان به جلسه شوراي اداري از مبلغ كارت هديه بيشتر ميشه!!

0
0
پاسخ
1393-09-10 08:07
بچه گالیکش میگه

گلستان ما عزیز دمت گرم همیشه حق گو بودی به خدا جز تبعیض و ریشه با تیشه زدن در شهرگالیکش چیزی دیگر تو بورس نیست . قبول کنیم اگر جهان پهلوان از شهرهای دیگر کشور و یاغیر از گالیکش بود چکار واسش می کردن به خدا توی شهر و دانشگاهای و بین بچه های ورزش موضوع داغ موضوع ایمان سنچولی هست و بس / تا کی ورزشکارا سیستانی شرق گلستان باید اینگونه رفتار کنیم/ سجاد بارانی و حسین شیخ و جهان پهلوان بشیر سارانی و حسین جهانی تخت شاه و کیخا ورزشکاران سیستانی شرق گلستان چه شدند همه را ریشه کن کردیم و نگذاشتیم تا رشد کند تبعیض ... حرف اول را میزند در گالیکش و مینودشت و شرق گلستان

0
0
پاسخ
1393-09-10 11:49
hossin

آقا واقعا درد داره .واقعا سر آدم سوت میکشه.در مخیله آدم نمیگنجه کارت هدیه 20 تومنی .بابام امروز بهم 20 تومن داد من باهاش قهر کردمسایت نیلکوه خیلی سریع این خبر رو از لیست اخبار خودش حذف کرد چرا ؟اصلا تجلیل نکنید مجبور نیستید که یه لوح تقدیر کفایت میکرد واسه بنده خدا.حالا اگه ایمان از گروه خاصی می بود که همه میدونن منظورم چیه اوضاع طور دیگه ای بود .

0
0
پاسخ
1393-09-10 13:47
رضا

حالا چرا از استان کسی تقدیر نکرد .بعد از 50 سال افتخار تو این رشته برای کشور کسب کرد .این تنگ نظری ها از دل استان بلند میشه .

0
0
پاسخ
1393-09-10 15:11
ali

آقای مثلا... خجالت نمیکشی؟ از مسئول بودنت شرم نمیکنی ؟ خداوکیلی بچه خودت تو مسابقات گول کوچیک مدرسه مقام میاورد کارت هدیه 20 تومنیت رو قبول میکرد که دارنده مدال طلای جهان ازت قبول کنه ؟واقعا باید ب حالت تاسف خورد !

0
0
پاسخ
1393-09-10 16:16
غم خوار

سلام متاسفانه برخی مسئولین شهرستان با وعده های عوام فریب فقط به دنبال کسب شهرت برای خودشان هستند و نتیجه این بی تدبیری انان فرار جوانان مستعد گالیکشی از شهرستان است .خوب است اقایانی که یک شبه مناصب حساس شهرستان را تصاحب کردند گوشه ی چشمی هم به جوانانی همچون سنچولی نمایند که تمام ارزوشان در بالندگی شهرشان متجلی گشته . چه خوب است بجای این که حرف خوب بزنیم برای یکبار هم که شده عمل خوب انجام دهیم

0
0
پاسخ
1393-09-10 19:02
همشهری

با تشکر از نیلکوه و گلستان ما.بیییییییییست هزار تومن !خیلی خجالت داره .من میگم ایمان فامیلشو عوض کنه بزاره خسروی شاید درست بشه.

0
0
پاسخ
1393-09-10 19:12
ایلیا مرادی

همیشه همینطور بوده اگر غیر از این بود جای تعجب داشت... مسئولین منتظر همچین مواردی هستن برای گرفتن عکسهای یادگاری و تشریفاتی برای بالا بردن رزومه دوران مسئولیت شون با کمترین هزینه گاهی فقط در حد 20 هزار تومان... هر کی هم که این کارو بهتر انجام داد ترفیعش شیرین تره.. مسئولان محترم ایشالله این پست و مقام ها و این صندلی ها به شما اومد داشته باشه... به بقیه که نداشته...ایشالله مبارکا باشه... ایشالله

0
0
پاسخ
1393-09-10 19:43
رز

اگر نمیخواهیم مرحمی بر زخمها باشیم لااقل نمک به زخم نپاشیم.آقایان دولت تدبیر و امید ، واقعا با چه رویی این کار را انجام دادید؟ بزرگترین ... را شما در حق این قهرمان انجام دادید.از چه کسانی مشاوره میگیرید که دست به این گونه حرکات میزنید؟هیچ میدانید که با این کار ایمان را در سطح کشور و جهان خرد کردید؟شما نه تنها به ایمان که به کل جامعه ورزش توهین کردید.آیا استان گلستان قهرمانی به بزرگی ایمان سنچولی دارد؟آیا اگر ایمان ... ای بود باز هم به این فضاحت تجلیل میکردید ازش ؟

0
0
پاسخ
1393-09-10 20:25
گالیکشی

واقعا ... جای تأسف داره .شما گالیکش را به ... کشیدین دست بردارین از سر ملت .

0
0
پاسخ
1393-09-11 05:21
همشهری

البته منتظر باشید. اگر فرزند خودشان در مسابقات آموزشگاهی در استان مقام اول را گرفت کارت هدیه چیه !اهدای یک مسکن در بهترین نقاط کشور و اهدای یک خودرو لوکس و استخدام در ادارات زیر مجموعه آن مدیر را خواهید دید حال این ورزشکار که در جهان مفام اول را گرفته با بی عدالتی مسئولین چشمانشان را می بندند و وقتی این ورزشکار برای پیشرفت مجبور به ترک از استان و یا کشور را میکند. انگ پول پرستی و بی غیرتی به او می چسبانند مثل تمام ملی پوشان هم استانی که اکنون در ایران و یا خارج از کشور خدمت میکنند

0
0
پاسخ
1393-09-11 06:52
علیرضا

با این همه بی عدالتی رفتن این قهرمان از شهر یا استان و یا حتی کشور چندان دور از انتظار نیست. واقعا ایمان الان چه حسی داره خدا میدونه!با شخصیت و روان این ورزشکار بازی کردن این توهین حق کسی که 8 ماه تو اردو بوده از خانواده اش دور بوده و زحمت کشیده،آسیب دیده ولی از پا نیفتاده نیست .همه این تلاشهای شبانه روزی رو ایمان در بدترین شرایط در حالی که فدراسیون در متشنج ترین حالت خودش بود انجام داده و اون و هم تیمی هاش برای اولین بار با این مدال خوشرنگ برگشتن به این امید که خوشحالی اونا خوشحالی همه است نمی دونستن چی انتظارشونو می کشه واقعا متاسفم که قدر این همه تلاش رو نمیدونیم و این جوری باعث دلشکستگی این قهرمانها میشیم .ماها ندیدیم که قهرمانامون چه تمرین ها و شرایط سختی رو می گذرونن حتی بعضیها تاب نمیارن و اردو رو ترک میکنن ...در هرحال امیدوارم که ایمان به تلاش های شبانه روزی خودش ادامه بده و تاثیری تو روحیه قویش نداشته باشهامیدوارم................

0
0
پاسخ
1393-09-11 17:06
ی بنده خدااااا

دلم گرفت !!!!!!!20 هزار تومن!!!!!قهرمان جهان!!مسولین گالیکشی!!کاراته!!!دنیا داره به کجا میره!!!!

0
0
پاسخ
1393-09-11 17:13
مریم

خدایا!من واقعا با وجود این مسئولین از این که گالیکشی هستم شرمم میشه!خجالت نمیکشن واقعا ؟یه نفرم که تونسته از اینجا موفق در بیاد ببین باهاش چیکار میکنن...20 هزار تومن کمک هزینه سفر به سر کوچه ایمانم نمیشه !!!واقعا که...

0
0
پاسخ
1393-09-12 16:19
محسن

آقای خسروی اگه پسرت بگه بابا پول بده 20 هزارتومان بهش بدی. . . . چی میگه بهت ؟

0
0
پاسخ
1393-09-14 18:12
مطیع رهبر

سلام داداش ما سیستانی ها همیشه و در همه جا تحقیر شدیم. از استخدام گرفته تا این دو سه روز پیش که جناب مشاور به ما توهین کردند . از مسئولین اطلاعات و سازمان بازرسی و سایر ارگانها تقاضا دارم که به این مشکلات ما پایان بدن یا حداقل دلیلشو بهمون بگن بفهمیم . ما هم چنان مطیع امر رهبریم

0
0
پاسخ
1393-09-15 15:55
حسین

باید رک حرف اخر رو ب فرماندار زد.اگر قهرمان فارسیانی بود شهر در بدو ورود قهرمان چ حال و هوایی داشت

0
0
پاسخ
1393-11-15 15:12
فدایی رهبر

زمان اقای رسول خسروی که فقط قهرمان کشور شد و حال که اقای سنچولی قهرمان جهان در چندین دوره شده تفاوت این دو در چیست ؟ هرکس جواب درست بده جایزش ی کارت هدیه 20000تومانی

0
0
پاسخ
1393-11-15 15:23
اکبر ممشلی

سلام . مسئولین گالیکشی برن از شهردار قبلی مینودشت ( عباس زاده ) یاد بگیرند که به قهرمان ووشوی مینودشت یک سکه تمام بهار آزادی هدیه کرد . آن هم با حضور در محل باشگاه به همراه اعضای شورای شهر .

0
0
پاسخ
1394-11-28 06:43

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.