1398-03-21 19:02
1404
0
63816
مسئولین کجای کارند؟!

وضعیت تأسف‌بار استادیوم شهر گالیکش/ کودکان، ناتوانی و بی‌خیالی مسئولین شوت می‌کنند

وضعیت تأسف‌بار استادیوم شهر گالیکش با گلایه شدید جامعه فوتبال این شهرستان شده و از مسئولین خواستار پیگیری مطالباتشان هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، رفته‌رفته با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تب حضور فوتبال دوستان گالیکش برای پرداختن به بازی فوتبال در تنها استادیوم شهر گالیکش بالا می‌رود.

تنها بالغ‌بر ۲۰۰ نونهال گالیکشی در قالب مدارس فوتبال در استادیوم این شهر اوقات فراغت خود را با آرزوهای بزرگ تبدیل‌شدن به یک بازیکن تراز اول سپری می‌کنند که این بخش اندکی از فوتبال دوستان این شهرستان است.

اما متأسفانه دراین‌بین استادیوم شهر گالیکش از حداقل امکانات ورزشی هم برخوردار نیست.

در استادیوم گالیکش باوجودآنکه چاه آب شرب این شهر در گوشه‌ای از استادیوم قرار دارد هیچ شیر آب‌شربی وجود ندارد و کودکان و بزرگ‌سالان در این گرما باید با عطش به ورزش بپردازند.

هیچ سرویس بهداشتی نیز طی این سال‌ها در استادیوم شهر گالیکش ساخته نشده است و گالیکش با خفت و خاری باید میزبانی مسابقات را در این استادیوم برگزار کند (هفته گذشته یکی از مدارس فوتبال گالیکش میزبان شهرستان علی‌آباد بود، هر وقت که خانواده‌های علی‌آبادی سراغ سرویس بهداشتی و آب‌خوری را می‌گرفتند میزبانان از خجالت آب می‌شدند) این ننگی برای مسئولین گذشته و حال شهرستان گالیکش است که به این شکل ورزشکاران را نادیده گرفته‌اند.

باوجوداینکه مدرسه فوتبال توژال گالیکش در چند رده سنی در لیگ برتر مدارس فوتبال گلستان بازی می‌کند اما به دلیل شرایط بد استادیم این شهر باید بازی‌های خانگی خود را در شهرستان‌های هم‌جوار برگزار شد.

حسین مایلی فرماندار گالیکش در جلسه با ورزشکاران این شهرستان ادعای داشتن ارتباط با فدراسیون فوتبال، کفاشیان، قلعه نوعی و... را مطرح کرده بود برای معرفی بازیکن به بالا! حال باید دید چگونه این رؤیاپردازی را کنار گذاشته و موجبات حداقل امکانات را در استادیوم گالیکش فراهم می‌کند تا نونهالان گالیکشی با هر شوت‌زدن به توپ بی‌خیالی و بی‌توجهی مسئولین را در ذهن خود تکرار نکنند.

ناگفته نماند که اعضای شورای اسلامی شهر گالیکش در همایش ورزشی اسفندماه ۹۷ به فوتبالیست‌ها قول ساخت سرویس بهداشتی و شیر آبخوری را تا ۲ ماه دیگر داده بودند که ۲ ماه ۴ ماه شد و وعده وفا نشد.

nilkooh3494 1

nilkooh3494 1

nilkooh3494 1

nilkooh3494 1

nilkooh3494 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.