1397-06-21 13:59
798
0
56895
فرماندار گالیکش:

آمران به معروف پرچم‌داران راه امام حسین علیهم‌السلام هستند

فرماندار گالیکش گفت: احیای جامعه اسلامی به امربه‌معروف و نهی از منکر وابسته است و یکی از معیارهایی که می‌توان به بقای حکومت اسلامی کمک کرد، امربه‌معروف و نهی از منکر است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی در جلسه ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر گالیکش در محل دفتر امام‌جمعه این شهرستان گفت: هدف و فلسفه قیام امام حسین علیهم‌السلام و نهضت عاشورا اقامه امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه بود.

1236ukfhdjshjdm

وی تصریح کرد: آمران به معروف پرچم‌داران راه امام حسین علیهم‌السلام هستند و ان‌شاءالله همه ما با حضور حداکثری در ماه محرم از آن بهره معنوی ببریم.

خسروی با اشاره به تأثیر فوق‌العاده‌ امربه‌معروف و نهی از منکر در مسائل اجتماعی عنوان کرد: با انجام این فریضه مهم قطعاً جامعه‌ای نزدیک به جامعه خواسته رسول اکرم (ص) خواهیم داشت.

وی ضمن تأکید بر تداوم این عمل در طول سال خاطرنشان کرد: در این هفته باید اقدامات و نمود چنین اعمالی که در طول سال انجام‌شده است را به‌صورت گزارش وار رسانه‌ای کنیم.

فرماندار گالیکش با اشاره به اینکه جنگ رسانه‌ای به‌عنوان مهم‌ترین کاری است که استکبار و دشمن پیش‌گرفته است، تصریح کرد: باید از طریق روشنگری و بسط شعارهای اسلامی امربه‌معروف و نهی از منکر را انجام دهیم.

خسروی به برگزاری همایش‌ها و مسابقات علمی، فرهنگی با رویکرد امربه‌معروف و نهی از منکر توسط بسیج، دانشگاه‌ها، ادارات تأکید کرد و افزود: تبلیغات میدانی و نشست‌های هیئت مذهبی با محوریت امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان برگزار گردد.

فرماندار گالیکش با تأکید بر ایجاد امید در جامعه اظهار کرد: ناامیدی مردم عین برنامه‌ای است که امریکا در حال انجام آن است. باید مردم را به حمایت از مسئولین دعوت کنیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.