1397-06-21 10:58
919
0
56891

یادواره پنج شهید والامقام روستای اسلام‌آباد گالیکش برگزار شد + تصاویر

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گالیکش گفت: اگر انس گرفتن با رفتار، اخلاق و کردار امام حسین علیهم‌السلام را سرمشق و سرلوحه کار خود قرار دهیم؛ در زندگی ما انسان‌ها بسیار مؤثر واقع خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، شب گذشته حجت‌الاسلام عباسعلی ترشیزی در یادواره پنج شهید والامقام روستای اسلام‌آباد شهرستان گالیکش اظهار داشت: یکی از مسائل و نکات کلیدی و خیلی مهمی که خداوند متعال به آن توجه ویژه‌ای دارد و موردعنایتش واقع است دستگاه حضرت اباعبدالله علیهم‌السلام است که هرکسی و هر نوعی در این دستگاه کار می‌کند، همه موردتوجه ویژه و باعث قرب و منزلت نزد خداوند است.

nilkooh3113 1

وی در رابطه با فیوضات معنوی زیارت امام حسین علیهم‌السلام خاطرنشان کرد: اگر انس گرفتن با رفتار، اخلاق و کردار امام حسین علیهم‌السلام را سرمشق و سرلوحه کار خود قرار دهیم این در زندگی ما انسان‌ها بسیار مؤثر واقع خواهد شد.

حجت‌الاسلام ترشیزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما که اکنون در چهلمین سال از شکوفایی به سر می‌برد با مدد و یاری‌گرفتن از حضرت اباعبدالله الحسین علیهم‌السلام به پیروزی رسید و شعار ملت ما و همه‌ی آزادیخواهان جهان شعار امام حسین علیهم‌السلام؛ هیهات من الذلة است و اگر می‌خواهیم راه ایشان را ادامه دهیم نباید از تبعیض‌ها و هجمه‌های دشمن بترسیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گالیکش با اشاره به اینکه کشورهای استکبار جهانی کشور ما را تهدید به تحریم و جنگ می‌کنند و مشکلات اقتصادی متعددی را برای ما به وجود می‌آورند تا ما را به‌زانو درآورند افزود: الآن وظیفه ما به‌عنوان یاران امام حسین علیهم‌السلام هیهات من الذلة است.

وی گفت: کسی که پیرو امام حسین علیهم‌السلام و اهل‌بیت ایشان است یکی از اصلی‌ترین مسائلی که دنبال می‌کند بصیرت است، کسی که بصیرت نداشته باشد به‌خودی‌خود راه دشمن را پیش می‌گیرد و مهم‌ترین موضوع در دستگاه امام حسین علیهم‌السلام بصیرت است.

حجت‌الاسلام ترشیزی یادآور شد: کسانی که در دوران تحریم‌های اقتصادی به دنبال رعب و وحشت انداختن در دل مردم در فضای مجازی و احتکار کالا هستند هدف آن‌ها گمراهی مردم است و کسی که به دام آن‌ها می‌افتند نشان از بی‌بصیرتی افراد است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گالیکش بصیرت را اولین و لازم‌ترین خصوصیات یاران امام حسین علیهم‌السلام دانست و عنوان کرد: بدانید و آگاه باشید کسانی که در فضای مجازی و حقیقی به دنبال بازی در زمین دشمن هستند، خواسته و یا ناخواسته به انقلاب و جامعه ما خیانت می‌کنند و مصداق مفسد فی‌الارض هستند و لازمه آن این است که توسط دستگاه‌های قضایی، حکومتی با آن‌ها برخورد و به سزای اعمال خود برسند.

nilkooh3113 1

nilkooh3113 1

nilkooh3113 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.