1397-06-12 10:43
1153
0
56641
فرمانده سپاه گالیکش:

رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در گالیکش برگزاری می‌شود

فرمانده سپاه گالیکش از برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله صلوات‌الله‌علیه واله (2) باهدف خدمات‌دهی به مردم و آمادگی بسیجیان گردان بیت‌المقدس در این شهرستان خبر داد.

 نیلکوه " سرهنگ پاسدار سید یحیی قاضوی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان از برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله صلوات‌الله‌علیه واله (2) خبر داد و ابراز داشت: این رزمایش در دو مرحله اجرا می‌شود. بخش نخست مرحله اول آن از تاریخ 9 تا 29 شهریورماه در حال اجرا است و بسیجیان شهرستان گالیکش تحت عنوان گروه‌های جهادی به مناطق محروم حاشیه شهر اعزام می‌شوند.

nilkooh3098 1

وی افزود: امروزه دشمن جنگ اقتصادی را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده و سپاه و بسیج جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در تمام لحظه‌ها آماده است.

قاضوی گفت: در این رزمایش گره‌های جهادی به مناطق محروم شهرستان جهت رفع محرومیت و کمک به نیازمندان اعزام می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه گالیکش، در این بخش برگزاری کلاس‌های آموزشی، اعزام اکیپ‌های پزشکی، آموزش مشاغل خانگی جهت توانمندسازی خانوارها، پرداختن به مسائل عمرانی نیازمندان، رنگ‌آمیزی مدارس و کمک به آموزش‌وپرورش و ... برای کاستن از دغدغه‌های مردم پیش‌بینی‌شده است.

وی خاطرنشان ساخت: در این بخش از ظرفیت خیرین، دستگاه‌های اجرایی و افراد آن محل هم بهره‌گیری می‌شود تا مشارکت جدی در سطح شهرستان برای محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق حاشیه شهر انجام شود تا ذائقه مردم در بحث خدمات‌رسانی شیرین شود.

فرمانده سپاه گالیکش هدف از اجرای این بخش از رزمایش را توسط بسیجیان، ایجاد امید و نشاط در جامعه و در کنار دولت بودن برای خدمت بی‌منت به مردم عنوان کرد.

nilkooh3098 1

شاهد اقتدار و آمادگی بسیجیان گالیکش در رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) خواهیم بود

فرمانده سپاه گالیکش اظهار داشت: بخش دوم مرحله اول این رزمایش در تاریخ 13 و 14 شهریورماه به مدت 24 ساعت در سطح شهرستان‌های استان گلستان با حضور گردان‌های بیت‌المقدس اولویت اول برگزار می‌شود.

وی افزود: صبح روز سه‌شنبه بسیجیان گردان بیت‌المقدس ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گالیکش، پس از سازمان‌دهی و انسجام گروهی و توجیه اولیه، به‌صورت ستون کشی در سطح شهر تا مکان برگزاری رزمایش به‌صورت انقلابی، حماسی و جهادی به‌مانند اوایل انقلاب و دفاع مقدس تردد دارند تا قدرت این گردان را شاهد و ناظر باشیم.

سرهنگ قاضوی با اشاره به اینکه حفظ انسجام و آمادگی رزمی باید در بسیجیان ما نهادینه شود تصریح کرد: امید است با نمایش اقتدار و آمادگی بسیجیان سطح شهرستان روحیه امید و همدلی تقویت کند و ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان نظام شود.

به گفته فرمانده سپاه گالیکش؛ اهداف رزمایش؛ ارتقاء سطح انگیزه، نشاط و روحیه نیروهای بسیجی، نمایش قدرت بازدارندگی بسیج در مقابله با تهدیدات دشمنان، انجام عملیات روحیه‌بخش و ایجاد امید در جامعه، ایجاد رعب وحشت در دل دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب و ارتقاء سطح آمادگی رزم در ابعاد مختلف است.

قاضوی گفت: برای رزمایش برنامه‌های مختلف فرهنگی، عملیاتی، رزمی، حفظ و انسجام و شامگاه اقتدار پیش‌بینی‌شده است.

وی بیان داشت: اقدامات شهرستانی، هماهنگی‌های بین دستگاهی و پیگیری‌هایی که نیاز بوده برای برگزاری این رزمایش انجام‌شده؛ جلسات و برنامه‌ریزی‌های مختلف صورت گرفته تا بتوانیم اهداف و برنامه‌هایی که در دل این رزمایش نهفته است را عملیاتی کنیم.

به گفته وی در مراسم شامگاه اقتدار از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان، مسئولین شهرستان و سخنرانان برجسته استانی استفاده خواهد شد.

قاضوی گفت: مرحله دوم این رزمایش در قالب تجمع بزرگ اقتدار عاشورایی، اواخر شهریورماه یا هفته دفاع مقدس در مرکز استان با حضور بسیجیان شهرستان‌ها گلستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه گالیکش در پایان ضمن تقدیر از خبرنگاران حاضر در جلسه گفت: امیدبخشی به جامعه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های رسانه‌ها و خبرنگاران است که باید در وضعیت کنونی حاکم بر فضای جامعه، وحدت را تقویت کنند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.