1397-06-03 12:59
6863
2
56374
فرمانده انتظامی گلستان خبر داد؛

کشف 15 تن برنج قاچاق در شرق گلستان

فرمانده انتظامی گلستان از توقيف يک دستگاه كاميون حامل 15 تن برنج قاچاق به ارزش بيش از یک میلیارد و 200 میلیون ريال در گاليكش خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پلیس، سردار "علی‌اکبر جاويدان" اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان گاليكش در اجرای طرح مبارزه با قاچاق كالا حين كنترل محور ورودی و خروجی استان در ايست و بازرسی "تنگراه" به يک دستگاه كاميون مشكوک و آن را متوقف كردند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران توانستند پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در بازديد از خودرو 15 تن برنج قاچاق و فاقد مجوز را كشف کنند.

سردار جاويدان با اشاره به توقیف کامیون و معرفی متهم به مراجع ذی‌صلاح، تصريح کرد:‌ ارزش این کالای قاچاق کشف‌شده توسط کارشناسان بيش از یک میلیارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است.

اين مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان كرد: استفاده از ابزار قانونی، اقدامات ايجابی و برخوردهای پليسی، بخشی از مبارزه با قاچاق كالا را تشكيل می‌دهد و بخش عمده و مهم در اين راستا، اقدامات فرهنگی، اجتماعی و مردمی است.

فرمانده انتظامی استان گلستان توجه جدی رسانه‌های جمعی به آسيب‌های حوزه قاچاق را به‌عنوان يک ضرورت دانست و بيان داشت: مبارزه با قاچاق كالا بايستی به يک بسيج عمومی در جامعه تبديل شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد اسماعیلی

چه فایده. اینم مثل انبار احتکار برنج در آق قلا که وابسته به برخی از مسئولین بود آزاد میشه که بره.نه برخوردی نه چیزی.تازه کلی از مدیران تماس میگیرن که ولش کنین آبرو داره و ازین حرفا.الان اگه یه پیگیری از انبار اهای احتکاری کنین متوجه حرفم میشین. با هیچکدوم برخورد نشده که هیچی، الان آزادانه هنوز دارن احتکار میکنن و به ریش ماهم میخندن خیلی هم خوب میخندن.صرفا جهت اطلاع از قوه قضائیه انبار احتکار برنج در آق قلا رو پیگیر بشین.

0
0
پاسخ
1397-06-04 05:56
پرهام

ایمدوارم این کامنتی که برای برنج آق قلا اشاره داشتید از روی صد و نیت وقرب الی الله باشه نه از روی کینه و عداوت این محموله نه تنها احتکار نبود بلکه فرصتی برای استان در این ماه عزا و ماتم بود که در این وانسفسای کمبود برخی کالاهای اساسی بتواند بدرد اطهام عزادان حسینی بخورد ........ اونایی که کمی اطلاعات حقوق داشتند میتونستند با کمی درک درست متوجه این اشتباه بشوند که نباید اول اقدام کرد و بعد فکر ....... امیدوارم که خدا همه مغرضین را به راه راست هداست کند

0
0
پاسخ
1397-06-20 12:18

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.