1396-03-13 03:08
2456
0
39774
یک سوژه جذاب برای برنامه ماه عسل ؛

احسان علیخانی از خانواده های کارگران معدن زمستان یورت برنامه بسازد

احسان علیخانی مرد باشد و میان این همه سوژه های خوب و بعضا بی کیفیت خود به سراغ خانواده های کارگران معدن زمستان یورت آزادشهر بیاید که حرف ها و دردهای نگفته بسیاری دارند .

به گزارش گلستان ما ؛ احسان علیخانی سالهاست که با برنامه جالب ، زنده ، مهیج و جانسوز "ماه عسل" مهمان مردم خونگرم ایران در ماه مبارک رمضان است .

در خصوص این برنامه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات و تعریف ها زیاد است اما از هر چه که بگذریم حضور سوژه های داغ ، نادر و کمتر شناخته شده اما پر رمز و راز در این برنامه مخاطبین بسیاری را هنگام افطار پای جعبه جادویی می نشاند و اشک های زیادی را هم بر روی گونه ها غلطانده است .photo 2017 05 03 13 39 03 826x1024

استان گلستان هم در این سالها از این سوژه ها بی نصیب نبوده و واقعه منا باعث شد تا یکی از بانوان ترکمن گنبدی که شوهرش در حادثه منا شهید شد و خودش هم به طرز معجزه آسایی از مرگ رهایی یافته بود ، در این برنامه شرکت کند .

حال این روزها استان گلستان داغدار حادثه ای غمناک تر و دردناک تر است ، حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر که طی آن 43 نفر از بهترین کارگران و جوانان این استان به دیدار معبود خود شتافتند .

جگر خانواده های این عزیزان ، پدران ، مادران ، همسران و فرزندان این کارگران از دست رفته این روزها می سوزد و از چشمانشان خون می بارد ، این عزیزان علیرغم مصائب و دشواری های فراوان در پرداخت حقوق و تجمعات مختلف برای احقاق حقوق خود در سالهای گذشته ، بعد از مرگ عزیزانشان به آن رسیدند که خیلی دیر بود و نوشدارو بعد از مرگ سهراب .

bahramm2

بهرام هدایتی یکی از جانباختگان معدن

اما روحیه و امید در این مردم خونگرم باعث شد تا در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند و عاشقانه در خط انقلاب بمانند .

اما احسان علیخانی هم بیایید و میان این همه سوژه های خوب و بعضا بی کیفیت خود به سراغ خانواده های این عزیزان برود که حرف ها و دردهای نگفته بسیاری دارند .

به احسان عیلخانی قول می دهم که برنامه با این خانواده ها جزو پرمخاطب ترین ، سوزناک ترین و ماندنی ترین برنامه های ماه عسل چند سال گذشته باشد به شرط اینکه علیخانی رنج سفر را تحمل کند و به این منطقه بیاید و سوژه مورد نظر برنامه اش را انتخاب کند .

نویسنده : جواد عموزاد

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.