1397-10-17 12:30
2277
0
60180
فرماندار کردکوی:

دانش آموزان سرمایه های کشور هستند/ همه ما باید برای ارتقای نظام آموزشی و ایجاد اشتغال جوانان تلاش کنیم

فرماندار کردکوی گفت: دانش آموزان سرمایه های این کشور هستند لذا همه ما باید برای ارتقای نظام آموزشی و ایجاد اشتغال جوانان تلاش کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ ابراهیم قدمنان در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با اشاره به نقش و جایگاه نظام آموزشی کشور، گفت: دانش آموزان سرمایه های این کشور هستند لذا همه ما باید برای ارتقای نظام آموزشی و ایجاد اشتغال جوانان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تاثیرگزارترین سرمایه گذاری برای رسیدن به اهداف و سیاست های عالیه دولت در درازمدت باید در آموزش و پرورش صورت گیرد، افزود: در سال جاری ۶۰ میلیارد تومان در بخش صنعت و  ۲۰ میلیارد تومان برای ایجاد مشاغل خانگی سرمایه گذاری شده است.

فرماندار شهرستان کردکوی اظهار داشت: با توجه به موانع زیاد موجود در این شهرستان و استان سرمایه گزاری مطلوبی در کردکوی شده که این بخش در حوزه آموزش و پرورش، رونق و رشد و توسعه خانواده ها تاثیرات بسزایی خواهد داشت.

قدمنان در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ارتقاء سطح آموزش دانش آموزان برای پذیرفته شدن در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در سال جاری در همه رشته ها شد، بیان کرد: لازمه وجود چنین موفقیت و سربلندی بزرگی نقش موثر اداره آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.