1398-05-17 18:55
1092
0
64873
فرماندار مراوه تپه خبر داد:

سرمایه‌گذاری میلیاردی بنیاد مستضعفان در مراوه تپه/ گازرسانی به 11 روستا در هفته دولت

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه گفت: در راستای توسعه منطقه و محرومیت‌زدایی شهرستان مراوه‌تپه بنیاد مستضعفان 750 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند.

 به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، امان‌گلدی ضمیر در مراسم شادمانه به مناسبت روز ملی ازدواج و خبرنگار در پارک شهرداری اظهار کرد: رئیس بنیاد مستضعفان کشور 23 مرداد ماه امسال برای محرومیت‌زدایی و توسعه منطقه به شهرستان مراوه‌تپه سفر کرده و در این سفر 750 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خواهد شد.
وی افزود: یکی از پروژه‌های بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی تکمیل بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان است.

*گازرسانی 11 روستای مراوه‌تپه در هفته دولت 

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه از گازرسانی 11 روستای این شهرستان در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم  11 روستای شهرستان مراوه‌تپه در هفته دولت از نعمت گاز برخوردار می شوند و این پروژه با اعتبار 25 میلیارد تومان صورت گرفته است.

شهردار مراوه‌تپه در این مراسم اظهار داشت: آسفالت همه معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر مراوه‌تپه با شعار «هیچ معابر شهر خاکی نخواهد ماند» با اعتبار بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان در روز پنج‌شنبه از جلوی منزل «شهید قویدل» آغاز می‌شود.

گلالک بیگی‌زاده افزود: با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری و دیگر مسئولان مرتبط بنا داریم همه معابر شهری را تا پایان سال آسفالت کنیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.