1398-05-10 17:59
1134
0
64769
فرمانده سپاه ناحیه مراوه تپه خبر داد؛

عملیات ساخت و ترمیم 90 خانه سیل زده در مراوه تپه توسط بسیجیان/ 2 خانه آماده تحویل است + تصاویر

فرمانده سپاه مراوه تپه گفت: ناحیه بسیج سپاه مراوه تپه عملیات ساخت و ترمیم 90 خانه آسیب دیدگان از سیل این شهرستان را بر عهده گرفته است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، سرگرد عباس خسروی از اتمام 2 واحد از 10 واحد کاملا تخریب شده شهروندان مراوه ای که در سیل از بین رفته اند، خبر داد.

خسروی از ساخت و ترمیم 90 خانه در مراوه تپه خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های دقیق سپاه پاسداران و تلاش فرماندهان پایگاه و گروه های جهادی، ۸۰ خانه در دست تعمیر داریم که در سیل امسال آسیب جدی دیده اند.

وی اضافه کرد: همچنین به همت گروه های جهادی بسیج، ۱۰ خانه مسکونی برای خانواده هایی که محل سکونت انها ۱۰۰ درصد درسیل اخیر تخریب شده بود، در حال ساخت است که 2 خانه آماده تحویل داریم که در روزهای آتی در اختیار مردم عزیز قرار داده خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مراوه تپه ادامه داد: در طرح جهاد همبستگی در بسیج مستضعفین ما به دنبال این هستیم تا این روحیه جهادی وارد بر همه شهر و روستاها شود ،چون به تعبیر امام خامنه ای مدظله العالی مشکلات با داشتن روحیه جهادی و از خودگذشتگی قابل حل است.

عباس خسروی گفت. طرح جهاد همبستگی توانست نیروهای دلسوز را در بین روستاها دور هم جمع کند تا با همت خود مردم شاهد کم شدن محرومیت در روستاها وکاهش حاشیه نشینی ها در اطراف شهر باشیم. فرمانده سپاه مراوه تپه در گزارشی از اقدامات صورت گرفته گفت.

خسروی در پایان گفت: با همت مردم درطرح جهاد همبستگی واین  بستری که بسیج ایجاد کرده است امید داریم که گام بلند و امیدوار کننده ای در رفع محرومیت در شهرستان برداریم.

khaneh0

khaneh

khaneh1

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

شاهرودیان، شهروند خبرنگار افتخاری راه اترک

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.