1396-09-28 11:45
1060
0
48018
فرماندار شهرستان رامیان:

مسئولین موظفند سهم خود در اقتصاد مقاومتی را احصا و به خوبی نقش آفرینی کنند/ هموار کردن مسیر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط بانکها

فرماندار شهرستان رامیان گفت: همه مسئولین موظفند سهم خود را احصا و به خوبی نقش آفرینی نمایند و بانک ها باید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مسیر را هموارتر کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رامیان با حضور صادقلو فرماندار، حسین پورمدیر کل کمیته امداد استان گلستان و روسای بانکهای این شهرستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید بر پایه شعارسال قتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال طراحی و سیاستگذاری شده است، گفت: اشتغال سیاست اول دولت تدبیر وامید است و همه ارکان حاکمیت هم موظف به همراهی و کمک در این راستا هستند.

وی اظهار کرد : باید سهم هرکسی در اقتصاد مقاومتی مشخص شود و همه مسئولین موظفند سهم خود را احصا و به خوبی نقش آفرینی نمایند و بانک ها باید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مسیر را هموارتر کنند.

صادقلو افزود: در هر صورت اعتبارات زیادی در دولت تدبیر و امید روانه فضای کسب و کار می شود و یک نمونه از این اعتبارات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوده است.

وی بیان کرد:اعتبارات سال 1395 بند (د) تبصره 16 بودجه به میزان 20 میلیارد ریال بوده که صد درصد جذب اعتبارات داشتیم و امسال هم این اعتبارات بیش از سه برابر شده و به میزان 68 میلیارد ریال رسیده که تاکنون 40 درصد جذب داشتیم و انشاءالله تا پایان سال بتوانیم صددرصد اعتبارات را با کمک بانک های عامل شهرستان جذب کنیم.

فرماندار شهرستان رامیان تصریح کرد: این اعتبارات از طریق کمیته امداد امام (ره) در جهت اشتغال تامین می شود و بانک های عامل هم باید کمک کنند تا این اعتبارات در شهرستان رامیان و بخش فندرسک را جذب کنند.

در پایان این جلسه امان الله حسن پور مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از فرماندار و معاون فرماندار و روسای بانکهای شهرستان رامیان تقدیر کرد.

eshteghall1

eshteghall2

eshteghall3

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.