1396-08-07 11:27
1342
0
45925
فرماندار شهرستان رامیان خبر داد؛

بازدید کمیته چالش ها و فرصت های کارگروه اشتغال رامیان از واحدهای تولیدی + تصاویر

فرماندار شهرستان رامیان گفت: کمیته چالشها و فرصتهای کارگروه اشتغال این شهرستان به منظور بررسی و حل مشکلات واحدهای تولیدی هفته ای یکبار از واحدهای تولیدی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می گیرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، اعضای کمیته چالشها و فرصتهای کارگروه اشتغال شهرستان از واحد تولیدی نوشا شکر بازدید کردند و از نزدیک به بررسی مشکلات این واحد تولیدی پرداختند.

در حاشیه این بازدید جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان با بیان اینکه اولویت اصلی دولت بحث اشتغال است و همه ارکان دولت با عزمی راسخ مصمم به ایجاد اشتغال بوده، گفت: در همین راستا کمیه مربوطه به منظور بررسی و حل مشکلات واحدهای تولیدی هفته ای یکبار از واحدهای تولیدی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می گیرد .

وی اظهار کرد: تلاش می کنیم تا بتوانیم معضلات و موانع تولید را با همدلی و همکاری مدیران اجرایی شهرستان برطرف نماییم.

فرماندار شهرستان رامیان افزود:عمده مشکلات مطرح شده توسط واحدهای تولیدی مربوط به تامین اجتماعی، برق، گاز و بانکها بوده که سعی می کنیم متناسب با مشکل هر واحد تولیدی دستگاه اجرایی مربوطه را هم در بازدید همراه داشته باشیم تا بتوانیم در جهت حل مشکل برآییم .

صادقلو واحد تولیدی نوشا شکر در سه کیلومتری جنوب شهر رامیان واقع شده و آب معدنی تولید می کند و در راستای توسعه تولید مجوزهای مربوط به بسته بندی روغن خوراکی را هم اخذ کرده و در حال احداث سوله جهت راه اندازی خط تولید جدید می باشد.

chalesh1

chalesh2

chalesh3

chalesh4

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.