1398-01-26 05:46
1100
0
62564
به منظور ایجاد لحظاتی شاد برای کودکان سیل زده انجام شد؛

حضور "کاروان بهار مهربانی" در کمپ‎های سیل‎زدگان گلستانی + تصاویر

کاروان بهار مهربانی از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران با حضور در مناطق سیل زده به اجرای برنامه های شاد برای کودکان در کمپ ها پرداخت.

به گزارش گلستان ما، تعدادی از کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران به همراه آرزو ولی پور مدیر کل کتابخانه های این شهرستان در قالب کاروان بهار مهربانی با حضور در شهرستان آق قلا با ساکنین کمپ های سیل زدگان دیدار و به اجرای برنامه فرهنگی برای کودکان پرداختند.

کاروان بهار مهربانی با حضور در کمپ های 9دی، مدرسه حضرت فاطمه (س) و هنرستان امام جعفر صادق (ع) وهمچنین مدرسه دولت محمد آزادی حضور یافتند و برنامه های فرهنگی چون قصه گویی، مسابقه، اهدای جوایز اجرا کردند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان مازندران با اهدای جوایز به کودکان کمپ گفت: همانطور که در حال عادی این کودکان به فعالیت فرهنگی مشغول اند دراین شرایط نیز باید زمینه فعایت های کودکان را مهیا کرد و به آنان خدمت کرد.

در ادامه کاروان بهار مهربانی به همراه مجید مجیدی رئیس اداره تبلیغ و ترویج اداره کل امور فرهنگی نهاد کتابخانه های کشور از کتابخانه عمومی محمد دولت آزادی شهرستان آق قلا بازدید کردند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گلستان آخوند عبدالحی میرزاعلی در بازدید کاروان مهربانی و مجید مجیدی از کتابخانه عمومی دولت محمد آزادی و کمپ های سیل زدگان گفت: آبگرفتگی بخش اعظمی از شهرستان آق قلا را گرفته بود که الحمدالله با اقدامات صورت گرفته آبها مهار شد و با احداث کانال آب ها از شهرستان بیرون رفت.

عبدالحی میرزاعلی وضعیت کنونی شهرستان آق قلا را مثبت ارزیابی کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان در پایان از توجه دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به استان گلستان تشکر کرد و طرح ملی "بهار مهربانی" را که توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور رقم خورده و موجب همدلی بین هموطنان با مردم سیل زده در گلستان شده است را طرح فرهنگی خواند که در اذهان خواهد ماند.

وی همچنین از حضور مجید مجیدی رئیس اداره تبلیغ و ترویج اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه های کشور و آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران که با همکاری کارکنان این استان کاروان بهار مهربانی را به گلستان آوردند و برای سیل زدگان برنامه های متنوع فرهنگی اجرا کردند تشکر کرد.

KAREVAN 1

KAREVAN 1

KAREVAN 1

KAREVAN 1

KAREVAN 1

KAREVAN 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.