1397-06-20 10:58
1928
0
56868
رئیس سازمان تبلیغات شهرستان آزادشهر؛

امسال با ۶۶ مسجد به استقبال ماه محرم می رویم

نشست خبری رئیس سازمان تبلیغات شهرستان آزادشهر با خبرنگاران با موضوع مراسمات ماه محرم در سالن جلسات سازمان تبلیغات برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس سازمان تبلیغات شهرستان آزادشهر در نشست خبری امروز ضمن تشکر از خبرنگاران انقلابی ، اظهار کرد: سازمان تبلیغات امسال با ظرفیت ۱۲۰هیئت مذهبی ( ۲۰ هیئت آن دانش آموزی است) 66 مسجد ( 25 شهری 41 روستایی) ۲۶ تکیه و اماکن مذهبی با استفاده از ۸۰ مبلغ و مبلغه ( ۲۰ مبلغه و ۶۰ مبلغ) ۲۰۰ مداح و شاعر آیینی و ۲۰ مرکز قرآنی به استقبال ماه محرم خواهد رفت.

وی در خصوص محورهای تبلیغی گفت: محورهای مختلفی برای تبلیغ در نظر گرفته شده است، از جمله؛ عاشورا و انتظار، نقش آموزه های تربیتی عاشورا در اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی، عاشورا و استکبار ستیزی، نقش انسجام و اتحاد اسلامی در خنثی سازی فتنه های فرهنگی و اقتصادی، اهمیت مصرف بهینه انرژی و حمایت از کالای ایرانی، تحلیل علمی خرافه و عقاید ضاله و انحرافی، سبک زندگی حسینی و تحکیم بنیان خانواده، توجه ویژه به گفتمان عفاف و حجاب، ادای دین، صله رحم، پرداخت خمس و زکات، اهمیت افزایش جمعیت، پرهیز از احتکار، کم فروشی و گران فروشی، اهمیت نماز اول وقت، اهمیت به حضور جوانان در اماکن دینی و مذهبی و برپایی نماز ظهر عاشور.

حجت الاسلام دیلمی در خصوص مراسمات مهم دهه اول محرم اعلام کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی در جمعه ۲۳ شهریور از ساعت ۹ صبح در اصغریه و حسینیه ۱۴ معصوم و همچنین مراسم احلی من العسل ویژه هیئتهای مذهبی دانش آموزی با ظرفیت حدود ۴۰۰ نفر در روز یک شنبه ۲۵ شهریور در امام زاده آق امام برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان آزادشهر ادامه داد: در روز تاسوعای حسینی (چهارشنبه 28 شهریور) بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم دسته روی عزاداران حسینی از مساجد به سمت فلکه مرکزی شهر (میدان ولی عصر عج) برگزار می شود.

وی در پایان بیان کرد: در روز عاشورا (5شنبه 29 شهریور) از ساعت ۱۰ صبح تا اذان ظهر دسته روی عزاداران حسینی به سمت میدان ولی عصر (عج) برگزار و سپس برای سومین سال متوالی به اقامه نماز ظهر عاشورا خواهیم پرداخت. عصر همان روز از ساعت ۱۵ الی ۱۹ تجمع بزرگ هیئتهای مذهبی را در کنار گلزار شهدا واقع در انتهای خیابان گلزار را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.