1397-06-12 07:30
3901
0
56635
فرمانده سپاه آزادشهر خبر داد؛

آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (2) از فردا در آزادشهر

صبح امروز نشست خبری فرمانده سپاه آزادشهر با موضوع رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 در سالن جلسات سپاه برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، سرهنگ پاسدار محمود علیخانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آزادشهر در نشست خبری صبح امروز ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 از تاریخ 9 شهریور در سراسر کشور در حال اجراست و تا تاریخ 29 شهریور ادامه دارد.

وی افزود: این رزمایش در استان گلستان و به تبع در شهرستان آزادشهر از 13 شهریور97 در 2 عرصه خدمتگذاری و اقتدار و انسجام نیروها آغاز خواهد شد.

علیخانی خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار نیروهاd بسیج، حفظ انسجام، ستون کشی، رزم شبانه، کلاس های بصیرت افزایی و میثاق با شهدای گمنام از برنامه های روز اول این رزمایش می باشد.

فرمانده سپاه آزادشهر در رابطه با عرصه خدمتگذاری این رزمایش بیان کرد: از روز دوم، 250 بسیجی در 22 گروه جهادی به مناطق محروم حاشیه شهرهای شهرستان آزادشهر برای خدمت رسانی در عرصه های عمرانی و بهداشتی اعزام خواهند شد.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این رزمایش، نمایش اقتدار و توانایی های بسیج در عرصه های گوناگون خدمت رسانی و انسجام نیروهای مردمی در بحث اقتدار و امنیت کشور می باشد. بسیج همواره از مردم برای مردم بوده است و این مردم نشان داده اند که با تمام مشکلات تا پای جان پای انقلاب ایستاده اند.

تهیه خبر: پویا رجبلو

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.